Σύνδεση

Featured

To ρεκόρ στο Νurburgring επέστρεψε στην Porsche (Video)

Nέο επεισόδιο στην αντιπαλότητα που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια μεταξύ Porsche και Lamborghini για το στέμμα στο Nurburgring. Kαι έτσι, λίγους μήνες μετά την Aventador SuperVelotce Jota που τον Ιούλιο πήρε το ρεκόρ στην Πράσινη Κόλαση, η Porsche επέστρεψε και ξαναπήρε πίσω τον τίτλο.

Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποίησε μία 911 GT2 RS MR, ένα αυτοκίνητο που εξέλιξε μαζί με την αγωνιστική ομάδα της Manthey Racing και το οποίο είναι μεν νόμιμο -οριακά- για κυκλοφορία στον δρόμο, αλλά πολύ μακριά από το να χαρακτηριστεί παραγωγής.

Οι μηχανικοί της Porsche δεν ανακοίνωσαν τις μετατροπές που έχουν γίνει, και περιορίστηκαν στο να πουν ότι έχει γίνει ότι χρειάζεται για να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στα δεδομένα της συγκεκριμένης πίστας. Πάντως είναι εφοδιασμένη με ένα κανονικό αγωνιστικό μπάκετ, και σίγουρα θα έχει χάσει αρκετά κιλά από περιττό εξοπλισμό.

Ο τελικός χρόνος που πέτυχε και που ξαναδίνει πίσω στην Porsche τον τίτλο του Ring είναι 6’40”33, σχεδόν 7 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από την κανονική GT2 RS. Ενώ είναι ακόμα πιο γρήγορη και από το ηλεκτρικό Nio ΕΡ9 Pπου είχε εντυπωσιάσει τους πάντες με το 6’45”9.

Από εδώ και πέρα τα πράγματα σοβαρεύουν αρκετά, και μάλλον θα δούμε μεγάλες μάχες ανάμεσα στα νέα hypercars που ετοιμάζονται, δηλαδή την Aston Martin Valkyrie και την Mercedes-AMG One.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi

Το Seat Tarraco 1.5 TSI είναι ιδανικό για οικογενειακές μετακινήσεις και όχι μόνο

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup