Σύνδεση

Featured

Από πόσο λέτε ότι ξεκινά το νέο ανοιχτό Volkswagen T-Roc Cabriolet στην Ελλάδα;

Οι παγκόσμιες πωλήσεις του T-Roc δικαίωσαν τις προσδοκίες και τώρα, το T-Roc Cabriolet, ολοκληρώνει την πιο πλήρη γκάμα compact SUV αυτοκινητοβιομηχανία! Τι είναι αυτό όμως που απολαμβάνει ο ευτυχής κάτοχος ενός T-Roc Cabriolet;

Μοναδικό design O σχεδιασμός του T-Roc Cabriolet προδιαθέτει για ελευθερία και οδηγική ευχαρίστηση. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μυώδη χαρακτηριστικά με τονισμένους ώμους και φτερά, εντυπωσιακή φαρδιά μάσκα, προφυλακτήρες που τονίζουν το ύψος του αυτοκινήτου, ξεχωριστή σχεδίαση στο πίσω μέρος, 2θυρο αμάξωμα και μαλακή οροφή που ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε 9 και 11 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και με ταχύτητα έως και 30 χλμ./ώρα. Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, το μαλακό επάνω μέρος της διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Όταν είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες. Υπάρχει πάντα μια ευχάριστη αίσθηση ηρεμίας μέσα στο αυτοκίνητο, εξαιτίας της αποτελεσματικής ηχομόνωσης στις πόρτες και τα παράθυρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και ειδικά μελετημένο αλεξινέμιο.

Βελτιωμένη οδηγική εμπειρία με καλή θέα. Το 2+2 θέσεων T-Roc Cabriolet βασίζεται στο πλαίσιο MQB πλατφόρμα. Έχει μήκος 4,268 μέτρων, μεταξόνιο 2,63, πλάτος 1,811 (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 μέτρων. Το κέντρο βάρους του -χαμηλό για ένα SUV- ενισχύει την οδηγική απόλαυση ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 284 λίτρων. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι οι μικροί πρόβολοι και τα μεγάλα μετατρόχια των 1.538 χιλιοστών μπροστά και 1.539 χιλιοστών πίσω. Οι αναδιπλούμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων και ο προαιρετικός κοτσαδόρος υπογραμμίζουν την ευελιξία του αυτοκινήτου.

Ασφάλεια σε κάθε λεπτομέρεια. Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας: μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά ρολ-μπαρ εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Παράλληλα, οι ειδικές ενισχύσεις στο αμάξωμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.

Ψηφιακό concept λειτουργίας. Το T-Roc Cabriolet διατίθεται προαιρετικά με το ψηφιακό cockpit στο οπτικό πεδίο του οδηγού και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (Infotainment) Discover Media. Το τελευταίο είναι μία από τις τελευταίες γενιές συστημάτων ψυχαγωγίας και διαθέτει μια online μονάδα σύνδεσης με ολοκληρωμένη eSIM. Συνδέοντας το αυτοκίνητο με το περιβάλλον και τα smartphones των χρηστών, γίνονται διαθέσιμες νέες λειτουργίες και υπηρεσίες των We Connect και We Connect Plus. Για ακόμα μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση, είναι διαθέσιμο και το υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα 12 καναλιών της beats.

Αποδοτικοί TSI κινητήρες. Η γκάμα αποτελείται από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με turbo και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος με απόδοση 115 ίππων και 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων είναι στάνταρ για τον πρώτο και ένα αυτόματο DSG με 7 σχέσεις για το δεύτερο. 

Ο μικρός TSI επιταχύνει το T-Roc Cabriolet από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα και εξασφαλίζει μια τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται από τα 5,4 έως και τα 5,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (κατά NEDC), που αντιστοιχεί σε επίπεδο εκπομπών CO2 από 123 έως 129 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 205 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, το T-Roc Cabriolet 1.5 TSI καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,5 έως 5,7 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα (125 έως 130 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Ένας παράγοντας που επιτρέπει ένα τέτοιο υψηλό επίπεδο απόδοσης είναι το σύστημα ACT, το οποίο διακόπτει προσωρινά τους δύο κυλίνδρους σε περίπτωση σταθερού τρόπου οδήγησης.

Πλαίσιο και ανάρτηση. Η Volkswagen έδωσε στο T-Roc Cabriolet την ίδια σχεδίαση σε πλαίσιο και ανάρτηση με αυτά των μεγαλύτερων μοντέλων. McPherson στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ μια ανάρτηση πέντε συνδέσμων λειτουργεί στον οπίσθιο άξονα, ικανή να χειρίζεται ξεχωριστά τις διαμήκεις και τις εγκάρσιες δυνάμεις. Τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες – τοποθετημένα ξεχωριστά στον πίσω άξονα – είναι αρμονικά ισορροπημένα, εξασφαλίζοντας άριστη άνεση με ακριβή χειρισμό, με απόσταση από το έδαφος 156 χιλιοστά, επιτρέποντας την είσοδο σε ανώμαλο έδαφος.

Εξοπλισμός και τιμολογιακή πολιτική Το νέο T-Roc Cabriolet υπόσχεται απολαυστικές, ξέγνοιαστες μετακινήσεις με απόλυτη ελευθερία. Σε αυτό το πνεύμα, η Kosmocar-Volkswagen απλοποίησε ακόμα και την επιλογή του εξοπλισμού, προφέροντας το μοντέλο πολύ πλούσια εξοπλισμένο, σε μία έκδοση! Σε αυτήν περιλαμβάνονται ότι θα επιθυμούσε κάποιος από ένα τέτοιο μοντέλο. Ενδεικτικά:

  • ΕξοπλισμόςDRIVE: Front Assist / City Emergency Braking / Pedestrian monitoring, Adaptive Cruise Control & Speed Limiter, Lane Assist, Park Pilot, Fatique detection, Κλήση έκτακτης ανάγκης Emergency Call, Αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic δύο ζωνών, Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και σε συνδυασμό με DSG χειριστήρια (paddles) αλλαγήςταχυτήτων
  • Εσωτερικός φωτισμός Ambient σε λευκό χρώμα
  • Αισθητήρες φωτεινότητας & βροχής
  • Σύστημα Infotainment Composition με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών / Bluetooth
  • We Connect App
  • We Connect & We Connect Plus Υπηρεσίες
  • Μαλακή οροφή με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε μαύρο χρώμα
  • Πίσω φώτα τεχνολογίας LED
  • Ζάντες αλουμινίου Mayfield 17″
  • Χρώμα απλό ή μεταλλικό (αποκλειστικά στην έκδοση 1.0 TSI 115PS)

Το νέο T-Roc Cabriolet προσφέρεται σε δύο εκδόσεις κινητήρων. Με τον 1.0 TSI η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι από 28.310 ευρώ, ενώ με τον 1.5 TSI ACT και αυτόματο κιβώτιο DSG 7-σχέσεων η τιμή διαμορφώνεται στις 33.600 ευρώ.

[ngg src=”galleries” ids=”5247″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota