Σύνδεση

Featured

Το νέο VW ID.3 GTX είναι ένα ηλεκτρικό GTI

Η VW παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του πιο μικρού, μέχρι στιγμής, ηλεκτρικού της μοντέλου, του ID.3.

H οποία, ακολουθώντας την πρόσφατη επιλογή της μάρκας, ονομάζεται GTX.

To ID.3 GTX λοιπόν έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και είναι σε διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η βασική έχει 286 ίππους, τελική 180 χλμ./ώρα και ολοκληρώνει το 0-100 σε 6,0 δεύτερα. Είναι δηλαδή λίγο πιο γρήγορο από το Golf GTI, που στην ανανεωμένη του εκδοχή ολοκληρώνει τη συγκεκριμένη διαδικασία σε 6,2 δεύτερα,

Οπότε ο χαρακτηρισμός ηλεκτρικό GTI είναι δικαιολογημένος, ενώ η κορυφαία έκδοση ID.3 GTX Performance κάλλιστα θα μπορούσε να παραλληλιστεί με το GTI Clubsport.

Και αυτό γιατί εδώ η απόδοση φτάνει τους 326 ίππους -είναι το πιο ισχυρό ηλεκτρικό VW με έναν κινητήρα- η τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα και το 0-100 είναι υπόθεση 5,6 δευτέρων.

Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία των 79,0 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 600 χιλιομέτρων και φορτίζει με έως και 175 kW.

Οι μηχανικοί της VW έχουν επέμβει και στην ανάρτηση και την έχουν προσαρμόσει στις πιο δυναμικές επιδόσεις, ενώ στο GTX Performance τα ενεργά αμορτισέρ DCC είναι στάνταρ.

Οι αισθητικές διαφοροποιήσεις των GTX από τα στάνταρ ID.3 περιορίζονται στο νέο προφυλακτήρα με τη μαύρη εισαγωγή αέρα, ενώ μαύρα είναι τόσο τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών όσο και το πλαίσιο της οροφής.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν καρό επενδύσεις όπως στα κλασικά GTI αλλά κόκκινες ραφές και λογότυπα GTX στα σπορ καθίσματα -προαιρετικά είναι διαθέσιμα και το ergoActive με ηλεκτρικές ρυθμίσεις- και στο τιμόνι. 

Κατά τα άλλα η οθόνη του συστήματος infotainment έχει διαγώνιο 12,9 ιντσών και ο ψηφιακός βοηθός ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη.  

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured