Σύνδεση

Featured

Η όγδοη, high tech γενιά του VW Golf GTI θα παρουσιαστεί στη Γενεύη με 245 ίππους

Μετά την πρεμιέρα των στάνταρ εκδόσεων του ολοκαίνουργιου VW Golf ακολουθούν οι πιο σπορ και έτσι στην έκθεση της Γενεύης το παρόν πέρα από το GTD θα δώσει και το GTI. Tο αυτοκίνητο που δημιούργησε τη συγκεκριμένη κατηγορία των hot hatches και έφτασε και αυτό αισίως στην 8η γενιά του.

Το νέο GTI λοιπόν ακολουθεί την όλη «ηλεκτρονική» αναβάθμιση του μοντέλου, καθώς θα έχει μεταξύ άλλων τόσο το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτων Car2X όσο και το σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης Travel Assist που είναι ενεργό μέχρι και τα 210 χλμ./ ώρα.

Ταυτόχρονα έχει διατηρήσει τα παραδοσιακά γνωρίσματά του, όπως είναι π.χ. η κόκκινη ρίγα στη μάσκα. Η οποία φαίνεται στην teaser φωτογραφία που έδωσε η VW στη δημοσιότητα. Μαζί με την προαιρετική φωτιζόμενη ρίγα ακριβώς από κάτω της, η οποία είναι ενεργοποιημένη μαζί με τα φώτα ημέρας.

Κατά τα άλλα ο προφυλακτήρας είναι εδώ σαφώς πιο δυναμικός σε σχέση με τα πιο απλά μοντέλα και οι προβολείς ομίχλης είναι τοποθετημένοι στα άκρα του. Στο εσωτερικό θα ακολουθείται το επιτυχημένο πρότυπο με την οθόνη του infotainment να είναι ακριβώς δίπλα στον πίνακα οργάνων, που για την περίσταση θα έχει και άλλες παραμετροποιήσεις. Όπως θα υπάρχουν και ειδικά προγράμματα οδήγησης, μαζί με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις DCC, ενώ φυσικά και δεν θα λείπουν οι all time classic για το GTI καρό επενδύσεις στα καθίσματα.

Ο κινητήρας θα είναι και πάλι ο 2.0 TSI, o οποίος έχει περάσει στο επόμενο στάδιο εξέλιξής του και θα αποδίδει κατά πάσα πιθανότητα 245 ίππους -όσους δηλαδή και στο Cupra Leon.

Στην πορεία θα ακολουθήσουν βέβαια και οι ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις TCR και R, ενώ περισσότερα θα μάθουμε στις 3 Μαρτίου, στην επίσημη παρουσίαση του νέου VW Golf GTI της 8ης γενιάς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup