Σύνδεση

Featured

To νέο VW Atlas Cross Sport θα έχει τις διαστάσεις του καινούργιου Touareg

Ας αρχίσουμε με μια είδηση: το καινούργιο Touareg δεν θα πωλείται στις ΗΠΑ, μιας και το κόστος των μετατροπών του προκειμένου να εναρμονιστεί στις εκεί ισχύουσες προδιαγραφές δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί από τις πωλήσεις του.

Παρόλα αυτά η VW θα έχει σε ένα χρόνο από τώρα στην αμερικάνικη γκάμα της ένας μοντέλο στο μέγεθος και στο στυλ -με κάποιες διαφοροποιήσεις- του Touareg, που όμως θα είναι μια (ή και δύο) κλάσεις κάτω και φυσικά πιο προσιτό οικονομικά.

Ο λόγος για την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Atlas Cross Sport των σχεδόν 4,90 μέτρων, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης και διαθέτει τη χαρακτηριστική μάσκα του θηριώδους, 7θέσιου Atlas των 5,0 και κάτι μέτρων. Ταυτόχρονα και σε σχέση με το τελευταίο διαθέτει και ένα πιο μικρό και πιο κεκλιμένο πίσω μέρος, ενώ οι τεράστιες ζάντες των ιντσών δεν είναι απίθανο να φτάσουν μέχρι τις γραμμές παραγωγής.

Στο εσωτερικό η οθόνη των 10,1 ιντσών μπορεί αν συνδυαστεί και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών που γνωρίζουμε και από άλλα μοντέλα του ομίλου.

Βασικός κινητήρας του Atlas Cross Sport θα είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών και των 235 ίππων και κορυφαίος ο VR6, που από 3.600 κυβικά απόδίδει 280 ίππους. Παράλληλα στη Νέα Υόρκη παρουσιάστηκε τόσο μια απλή υβριδική έκδοση (HEV) όσο και μια plug-in υβριδική (PHEV). Και στις δύο υπάρχει ένα ηλεκτροκινητήρας 54 ίππων και 220 Nm μπροστά και ένας δεύτερος, με 116 ίππους και 270 Nm πίσω, με αποτέλεσμα στο κλασικό υβριδικό η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 314 ίππους και στο plug-in υβριδικό τους 360 ίππους.

To τελευταίο διαθέτει συνολικά 4 προγράμματα οδήγησης (Ε-Mode, Hybrid, GTE και Battery Hold/ Battery Charge), μπορεί να κινηθεί καθαρά ηλεκτρικά για μέχρι και 41 χιλιόμετρα και χρειάζεται μόλις 5,7 δεύτερα για το 0-100. Στο HEV τα προγράμματα οδήγησης είναι τρία, μιας και λείπει το E-Mode που δεν υποστηρίζεται (καθαρά ηλεκτρικά μπορεί να κινηθεί για μόλις 2,5 χιλιόμετρα), το 0-100 είναι υπόθεση 6,9 δευτερολέπτων, ενώ και στα δύο η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 209 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4062″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured