Σύνδεση

Featured

Το επόμενο Volvo XC90 θα έχει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης 4ου επιπέδου

Η επόμενη γενιά του Volvo XC90 θα κατασκευάζεται από το 2021 στο καινούργιο εργοστάσιο της σουηδικής εταιρείας στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, ενώ όπως υποστήριξε ο αντιπρόεδρος της Volvo Henrik Green θα μπορεί να μετακινεί τους επιβάτες και τον οδηγό του ακόμα και κοιμισμένους. Σε κάποιες διαδρομές.

Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη στις βασικές εκδόσεις αλλά μόνο σε αυτές που θα διαθέτουν το πακέτο «Highway Assist», που βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης. Μάλιστα για το σκοπό αυτό η Volvo συνεργάζεται με την Uber, ενώ το σύστημα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο και εξελιγμένο.

Και αυτό γιατί πέρα από τις πληροφορίες που θα προκύπτουν από ένα πλήρες πακέτο αισθητήρων θα χρησιμοποιεί για κάποιες συγκεκριμένες διαδρομές στοιχεία που υπάρχουν στο cloud. Αυτό θα κάνει στους συγκεκριμένους δρόμους ακόμα πιο ασφαλή την αυτόνομη μετακίνηση, ενώ η Volvo συνεργάζεται και με τις αρχές των ΗΠΑ προκειμένου να εξασφαλίσει την απαραίτητη έγκριση για το αυτόνομο αυτό σύστημα.

Τι σημαίνει όμως στην πράξη η αυτονομία 4ου επιπέδου; Ένα αυτοκίνητο πιστοποιημένο σε αυτό το επίπεδο μπορεί να μετακινείται απολύτως αυτόνομα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει και να στρίβει όπου χρειάζεται. Φυσικά, ο οδηγός δεν παύει να παραμένει πίσω από το τιμόνι του ενώ, αν το θελήσει θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να αναλάβει τον έλεγχο.

Το σύστημα της Volvo πάντως δεν είναι παντού αυτόνομο 4ου επιπέδου, καθώς το συγκεκριμένο στάνταρ τα πληρεί μόνο σε ορισμένους δρόμους που διαθέτουν ψηφιακή χαρτογράφηση και μπορούν να μεταφέρουν πληροφορίες στο αυτοκίνητο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi