Σύνδεση

Featured

Το επόμενο Volvo XC90 θα έχει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης 4ου επιπέδου

Η επόμενη γενιά του Volvo XC90 θα κατασκευάζεται από το 2021 στο καινούργιο εργοστάσιο της σουηδικής εταιρείας στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, ενώ όπως υποστήριξε ο αντιπρόεδρος της Volvo Henrik Green θα μπορεί να μετακινεί τους επιβάτες και τον οδηγό του ακόμα και κοιμισμένους. Σε κάποιες διαδρομές.

Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη στις βασικές εκδόσεις αλλά μόνο σε αυτές που θα διαθέτουν το πακέτο «Highway Assist», που βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης. Μάλιστα για το σκοπό αυτό η Volvo συνεργάζεται με την Uber, ενώ το σύστημα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο και εξελιγμένο.

Και αυτό γιατί πέρα από τις πληροφορίες που θα προκύπτουν από ένα πλήρες πακέτο αισθητήρων θα χρησιμοποιεί για κάποιες συγκεκριμένες διαδρομές στοιχεία που υπάρχουν στο cloud. Αυτό θα κάνει στους συγκεκριμένους δρόμους ακόμα πιο ασφαλή την αυτόνομη μετακίνηση, ενώ η Volvo συνεργάζεται και με τις αρχές των ΗΠΑ προκειμένου να εξασφαλίσει την απαραίτητη έγκριση για το αυτόνομο αυτό σύστημα.

Τι σημαίνει όμως στην πράξη η αυτονομία 4ου επιπέδου; Ένα αυτοκίνητο πιστοποιημένο σε αυτό το επίπεδο μπορεί να μετακινείται απολύτως αυτόνομα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει και να στρίβει όπου χρειάζεται. Φυσικά, ο οδηγός δεν παύει να παραμένει πίσω από το τιμόνι του ενώ, αν το θελήσει θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να αναλάβει τον έλεγχο.

Το σύστημα της Volvo πάντως δεν είναι παντού αυτόνομο 4ου επιπέδου, καθώς το συγκεκριμένο στάνταρ τα πληρεί μόνο σε ορισμένους δρόμους που διαθέτουν ψηφιακή χαρτογράφηση και μπορούν να μεταφέρουν πληροφορίες στο αυτοκίνητο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup