Το μεγαλύτερο και ισχυρότερο μοντέλο της Smart αποδίδει πάνω από 600 ίππους στην κορυφαία έκδοσή του και παρουσιάστηκε επίσημα στην έκδοση παραγωγής.
Ανταγωνιζόμενο ηλεκτρικά SUV όπως το Volkswagen ID.4 και σε μέγεθος παρόμοιο με την BMW X3, το νέο SUV έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως πρωτότυπο στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου νωρίτερα φέτος.
Οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής, που δημοσιεύθηκαν από το υπουργείο τεχνολογίας της Κίνας, αποκαλύπτουν τον τελικό σχεδιασμό και επιβεβαιώνουν τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση του Smart #5 αποδίδει 646 ίππους, υπερβαίνοντας κατά περισσότερο από 200 ίππους τις ισχυρότερες εκδόσεις των μικρότερων μοντέλων #1 και #3 και ξεπερνώντας ακόμα και το Hyundai Ioniq 5 N και το Kia EV6 GT.
Οι βασικές πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδουν 340 ή 363 ίππους και χρησιμοποιούν μπαταρίες φωσφορικού λιθίου σιδήρου (LFP), ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων λιθίου (NMC).
Η Smart έχει επιβεβαιώσει ότι η μεγαλύτερη μπαταρία θα έχει χωρητικότητα πάνω από 100 kWh και θα συνδυάζεται με αρχιτεκτονική 800V για φόρτιση από 10-80% σε 15 λεπτά.
Με μήκος 4,705 μέτρα, πλάτος 1,920 και ύψος 1,705, το Smart #5 είναι παρόμοιο σε μέγεθος με το νέο Peugeot 5008, αλλά διαθέτει πέντε θέσεις αντί για επτά.
Σχεδιαστικά, παραμένει πιστό στις καμπύλες και τις αναλογίες του πρωτότυπου, ενώ το τετράγωνο πίσω μέρος προσδίδει έναν πιο off-road χαρακτήρα.
Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί φωτογραφίες του εσωτερικού, η ψηφιακή, μινιμαλιστική διάταξη του πρωτότυπου αναμένεται να αντικατοπτρίζει την τελική καμπίνα.
Η Smart, ως κοινοπραξία μεταξύ Mercedes-Benz και Geely (σε αναλογία 50/50, με την κατασκευή των αυτοκινήτων να γίνεται στο Xi’an), επιβεβαίωσε ότι το Smart #5 θα κάνει το ντεμπούτο του το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Εκτός από την Κίνα, το μοντέλο αναμένεται να προσφερθεί και στην Ευρώπη.