Η καινούργια γενιά του Clio μπορεί να αργεί ακόμα -αναμένεται το 2026- αλλά η Renault έχει ήδη προσχωρήσει αρκετά με την εξέλιξή του.
Έτσι λοιπόν το νέο Clio θα έχει και μια ηλεκτρική έκδοση η οποία θα τοποθετείται πάνω από το 5 E-Tech, αποτελώντας μια πιο πρακτική και πιο οικογενειακή πρόταση. Ταυτόχρονα και μια πιο δυναμική, με πιο τονισμένη φτερά και μεγαλύτερη κλίση του πίσω παρμπρίζ.
Από εκεί και πέρα τα πίσω φώτα θα έχουν οριζόντια διάταξη, ενώ το λογότυπο της Renault, ο γνωστός ρόμβος, θα κατέχει περίοπτη θέση στη μάσκα.
Αισθητικά το νέο Clio θα προσανατολίζεται στα μεγαλύτερα Megane και Scenic E-Tech, ενώ η βάση των συμβατικών εκδόσεων θα είναι η γνωστή πλατφόρμα CMF-B.
Στην ηλεκτρική έκδοση θα χρησιμοποιείται μια εξελιγμένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας Ampere (CMF-B-EV) που αποτελεί τη βάση των πιο μικρών ηλεκτρικών της μάρκας, του 5 E-Tech και του Twingo EV.
Το χαρακτηριστικό της είναι πως το 60% των στοιχείων της είναι κοινά με τις υπάρχουσες πλατφόρμες, κάτι που είναι σύμφωνο με το σχεδιασμό «Top-Hat» της Renault που επιτρέπει τη χρήση του ίδιου αμαξώματος για διαφορετικά συστήματα πρόωσης. Γεγονός που μειώνει τόσο το χρόνο όσο και το κόστος της εξέλιξης.
Σαφή δεδομένα για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης δεν υπάρχουν ακόμα, ενώ το σίγουρο είναι πως η γνωστή φουλ υβριδική έκδοση E-Tech Full Hybrid με τον τετρακύλινδρο των 1.600 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα θα συνεχίσει και στη νέα γενιά του Clio.
Η οποία είναι πολύ πιθανό να έχει και μια ήπια υβριδική έκδοση με τον τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών, η οποία θα αποτελεί τη βάση της γκάμας. Που δεν θα περιλαμβάνει κάποιον diesel.
