Σύνδεση

Featured

Renault: To νέο Arkana με μειωμένες τιμές

Το νέο Arkana με τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας με τιμές που ξεκινούν από τις 26.680 ευρώ και είναι μειωμένες κατά 4.000 ευρώ σε όλες ανεξαιρέτως τις εκδόσεις του.

Η γκάμα περιλαμβάνει τόσο τον full hybrid κινητήρα E-Tech των 145 ίππων, όσο και τον mild hybrid turbo βενζίνης 1.3 με απόδοση 140 και 160 ίππων. Ο δεύτερος συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

H ισχυρότερη έκδοσή του των 160 ίππων κινεί την κορυφαία έκδοση Esprit Alpine, ενώ όλες οι εκδόσεις του Arkana έχουν εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος έχει ως εξής:

Mild Hybrid            

•        evolution mild hybrid 140 EDC               26.680 ευρώ

•        techno mild hybrid 140 EDC                  29.340 ευρώ

•        Esprit Alpine mild hybrid 160 EDC          31.990 ευρώ               

Hybrid E-TECH                

•        evolution E-TECH full hybrid 145            30.990 ευρώ

•        techno E-TECH full hybrid 145               33.590 ευρώ

Τι λέει η Renault για το νέο Arkana

Το Renault Arkana αποτελεί ένα παράδειγμα της επιτυχίας του στρατηγικού πλάνου Renaulution. Η Renault έχει μέχρι στιγμής πουλήσει στην Ευρώπη 163.000 μονάδες αυτού του ξεχωριστού coupe SUV (240.000 συνολικά, αν συμπεριλάβουμε και τις πωλήσεις του XM3 της Renault Korea Motors), με το συγκεκριμένο μοντέλο να παίζει σημαντικό ρόλο, μαζί με το Megane E-Tech electric και το νέο Austral, στο στόχο της μάρκας για την επανάκτηση της ηγετικής της θέσης στο segment C.

Το Arkana επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα της αγοράς, με το στυλ ενός coupe SUV που συνδυάζει την εμφάνιση και την ευρυχωρία, ενώ πωλείται, πλέον, σε αγορές πολλών ηπείρων –από την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Ιαπωνία, μέχρι το Ισραήλ και τη Χιλή. Το κινητήριο σύνολο με τις περισσότερες πωλήσεις είναι το full hybrid E-tech των 145 ίππων (63% των πωλήσεων στην Ευρώπη, τους πρώτους έξι μήνες του 2023).

Αναβαθμισμένη εμφάνιση

Το νέο σήμα «Nouvel’R» της Renault είναι ενσωματωμένο στη μάσκα, στο κέντρο της μαύρης γυαλιστερής λωρίδας που ενώνει αισθητικά τα φωτιστικά σώματα. Αυτή η επιφάνεια είναι εντελώς λεία, κάνοντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο κομψό.

Ο σχεδιασμός του σήματος Nouvel’R βρίσκεται στη βάση του νέου μοτίβου στη μάσκα –μια σειρά διαμαντιών που «λάμπει» γύρω από το σήμα στο κέντρο της. Ένα τρισδιάστατο εφέ στις άκρες των διαμαντιών τα κάνει να μοιάζουν σα χαραγμένα και τους προσθέτει βάθος. Ανάλογα την έκδοση, ο χρωματισμός της επιφάνειας αυτής είναι είτε σε απόχρωση μαύρου, ή σατινέ χρωμίου ή σκούρου χρωμίου, ώστε να τονίζεται η ποιοτική αναβάθμιση του μοντέλου.

Το αεροδυναμικό spoiler είναι, πλέον, ενσωματωμένο στον προφυλακτήρα των εκδόσεων Techno και esprit Alpine, ενώ είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος στην έκδοση Techno, και σε γκρι σατινέ στην έκδοση esprit Alpine.

Το σήμα στο κέντρο του πορτμπαγκάζ είναι βαμμένο σε χρώμα σκούρου χρωμίου, όπως και το μπροστινό, το ίδιο και το λογότυπο και οι απολήξεις των εξατμίσεων. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν σκουρόχρωμο κάλυμμα που μοιάζει με κρύσταλλο, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο ακόμα πιο μοντέρνα αισθητική. 

Νέα έκδοση esprit Alpine

Όπως και όλα τα σύγχρονα Renault, το νέο Arkana προσφέρεται στη σπορ έκδοση esprit Alpine, που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας, ταιριάζοντας ιδανικά με την προσωπικότητα του μοντέλου.

Ένα από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά της είναι η λεπίδα/πτέρυγα στον μπροστινό  προφυλακτήρα σε γκρι σατινέ απόχρωση. Ένα άλλο είναι το σήμα σε απόχρωση shade grey στα εμπρός φτερά.

Το μοντέλο διατίθεται επίσης με νέες ζάντες 19 ιντσών που συμβάλλουν στη δυναμική εμφάνιση και τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του. Μία νέα αεροτομή στην κορυφή του πορτμπαγκάζ αποτελεί συνέχεια της οροφής και τονίζει το αεροδυναμικό σχήμα της πίσω πόρτας.

Στο εσωτερικό, τα καθίσματα είναι ένα μείγμα από Eco Tep (10% υλικά βιολογικής προέλευσης) και συνθετικό σουέντ. Τα καθίσματα διαθέτουν πλέον μπλε οριζόντιες ραφές και το λογότυπο Alpine στην πλάτη, όπως και οι ζώνες ασφαλείας με τις δύο μπλε ρίγες.

Τα πάνελ των θυρών και το τιμόνι έχουν κόκκινες, λευκές και μπλε ραφές, ενώ η επένδυση στην περιοχή του ταμπλό μπροστά από τη θέση του συνοδηγού είναι διακοσμημένη σε μοτίβο  σχιστόλιθου.

Παράλληλα, με όλους τους κινητήρες το cockpit του νέου Arkana esprit Alpine διαθέτει μοχλό ταχυτήτων e-shifter (shift by wire).

Κινητήρας E-Tech Full Hybrid 145 PD με επιλογή E-Save

Η οδηγική ευχαρίστηση από τον κινητήρα full hybrid E-Tech των 145 PS είναι αξεπέραστη: αυτός αποδεικνύεται εξαιρετικά ομαλός στην ηλεκτρική λειτουργία, αλλά και ισχυρός και οικονομικός. Το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο συνδυάζει τη λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων (ένας κύριος κινητήρας 36 kW και μια γεννήτρια/μίζα υψηλής τάσεως 18 kW), με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων 69 kW (94 PS), ένα έξυπνο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών, χωρίς συμπλέκτη, και μία μπαταρία 1,2 kWh.

Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 4 σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και 2 σχέσεις για τον κύριο ηλεκτροκινητήρα. Με άλλα λόγια, με το full hybrid σύστημα κίνησης E-Tech, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έως και 14 πιθανούς συνδυασμούς μεταξύ κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.

Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία, ενώ μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για έως και στο 80% του χρόνου στην πόλη, γεγονός που μειώνει την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν κλασσικό βενζινοκινητήρα. Οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 105 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τιμή εξαιρετική για την κατηγορία. Εκτός από την απόλαυση της αθόρυβης λειτουργίας με την ηλεκτροκίνηση, μπορείτε να απολαύσετε την άνεση της οδήγησης χωρίς να χρειάζεται να σταματήσετε για να φορτίσετε την μπαταρία.

Το full hybrid σύστημα E-Tech 145 PS του νέου Arkana περιλαμβάνει τη λειτουργία e-save. Η συγκεκριμένη επιλογή διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας στο 40% τουλάχιστον, ώστε να έχετε αυτή την επιπλέον εφεδρική ενέργεια στην οδήγηση με ηλεκτροκίνηση, όταν τη χρειαστείτε, ή για πρόσθετη δύναμη.

Απολαυστική εμπειρία οδήγησης

Το νέο Arkana βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B. Αυτή έχει καθιερωθεί για την αποτελεσματικότητα και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει, την εξαιρετική της ευελιξία, το κορυφαίο επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, αλλά και την εξαιρετική της άνεση.

Εκτός από το σίγουρο κράτημα στο δρόμο, οι πίσω τροχοί του νέου Arkana έχουν τη δυνατότητα προσαρμογής ώστε να το κρατούν εντυπωσιακά σταθερό στις στροφές με υψηλές ταχύτητες, ενώ οι πλευρικές κλίσεις είναι περιορισμένες.

Το ακριβές και άμεσο σύστημα διεύθυνσης ενισχύει την απόδοση του πλαισίου, ενώ η μικρή διάμετρος στροφής (11,2 μέτρα), προσθέτει στην κορυφαία ευελιξία του μοντέλου.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz