Σύνδεση

Opel

Το επόμενο Opel Corsa θα είναι 10% πιο ελαφρύ και θα ζυγίζει κάτω από 1.000 κιλά

Η 6η γενιά του Opel Corsa υιοθετεί εντελώς νέα σχεδίαση, που αποτελεί τη βάση για αύξηση της απόδοσης. Το Corsa θα γιορτάσει την πρεμιέρα του πριν από το τέλος της χρονιάς. Όλες οι εκδόσεις του νέου Corsa, diesel, βενζίνης ή –για πρώτη φορά– ηλεκτρική, επωφελούνται από τη μείωση βάρους: η δυναμική συμπεριφορά βελτιώνεται, η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται. Η ελαφρύτερη έκδοση της επόμενης γενιάς, πέφτει ακόμα και κάτω από το ορόσημο των 1.000 κιλά –εξαιρουμένου του οδηγού, το πεντάθυρο μοντέλο θα ζυγίζει μόνο 980kg. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 108 κιλά ελαφρύτερο. Πρόκειται για μία εξοικονόμηση βάρους της τάξεως του 10% περίπου, με παρόμοιο μήκος 4,06 m. Μία τέτοια μείωση βάρους χωρίς σημαντική μεταβολή στις διαστάσεις θεωρείται αξιοσημείωτο επίτευγμα και μεταφράζεται ως άμεσο όφελος στον καταναλωτή.

Το Opel Corsa είναι ένα καινοτόμο bestseller και έχουν επιλέξει εκατομμύρια πελάτες από το 1982 που λανσαρίστηκε. Από τότε, πάνω από 13,6 εκατομμύρια Corsa έχουν κατασκευαστεί στα εργοστάσια της Zaragoza (Ισπανία) και του Eisenach (Γερμανία). Η έκτη γενιά πρόκειται τώρα να μπει στην παραγωγή και θα διατίθεται για παραγγελία από εφέτος το καλοκαίρι.

Νέο Corsa: πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα υποστηρίζει ποικίλα συστήματα κίνησης

Η ευφυής σχεδίαση χαμηλού βάρους ξεκινά από τον υπολογιστή και εξελίσσεται με τη συμβολή των πιο σύγχρονων τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας. Χρησιμοποιώντας ατσάλι διαφόρων κατηγοριών και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες μεθόδους συγκόλλησης, οι ειδικοί κατάφεραν να μειώσουν αισθητά το βάρος του Corsa. Στην όλη διαδικασία περιλαμβάνεται η συστηματική χρήση κραμάτων υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, και η βελτιστοποίηση διαδρομών απόσβεσης φορτίου, συνδέσεων, δομής και μορφής. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το σασί αμέσως μετά τη συναρμολόγησή του (body-in-white) είναι 40 κιλά ελαφρύτερο. Το επόμενο Corsa βασίζεται στη νέα πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα (multi-energy) για μίνι και υπερ- μίνι που υποστηρίζει τη λειτουργία ποικίλων συστημάτων κίνησης. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν είτε  κινητήρες καύσης είτε μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Οι αλουμινένιοι κινητήρες μειωμένου βάρους, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των εμπρός και πίσω αξόνων, συμβάλλουν επίσης στο χαμηλό συνολικό βάρος. Οι εξαιρετικά συμπαγείς τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες ζυγίζουν περίπου 15 κιλά λιγότερο από τις προηγούμενες τετρακύλινδρες μονάδες παρόμοιας ιπποδύναμης. Εξαιρετικά ασυνήθιστο στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων είναι το αλουμινένιο καπό του κινητήρα, που αν και μεγαλύτερο, εξοικονομεί 2,4 κιλά σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Μέχρι πρότινος το μοναδικό μοντέλο της οικογένειας Opel με αλουμινένιο καπό ήταν το Insignia. Τα καθίσματα έχουν συνεισφέρει επίσης στη μείωση βάρους. Η νέα, βελτιστοποιημένη δομή των καθισμάτων εξοικονομεί συνολικά 10 κιλά – 5.5 μπροστά, 4.5 πίσω με τη χρήση ενός νέου, ελαφρύτερου μονωτικού υλικού. Η μείωση βάρους που έχει επιτευχθεί με την εφαρμογή όλων αυτών των μέτρων, σε συνδυασμό με τη βέλτιστη αεροδυναμική και τους αποδοτικούς κινητήρες, θα έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.

Από το Astra μέχρι το Insignia: ο σχεδιασμός μοντέλων μειωμένου βάρους είναι μία σημαντική στρατηγική της Opel

Ακόμα και ένα κιλό λιγότερο συνεισφέρει σημαντικά στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα.   Επομένως, ο σχεδιασμός μοντέλων χαμηλού βάρους είναι μία σημαντική στρατηγική της Opel. Το τρέχον Opel Astra, που έκανε την πρεμιέρα του το 2015, έθεσε νέα πρότυπα στον τομέα αυτό. Το «European Car Of The Year» του 2016, είναι έως 200 κιλά πιο ελαφρύ από τον προκάτοχό του, με αποτέλεσμα η ευελιξία και οδηγική άνεση του Astra να βελτιωθούν σημαντικά. Η αντίδραση του γκαζιού είναι ταχύτερη, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης πιο δυναμική και η οδηγική εμπειρία πιο συναρπαστική. Η μείωση βάρους θα έχει παρόμοια επίδραση στο νέο Corsa.

Το Insignia ακολούθησε την πορεία εξέλιξης του Astra. Για μία φορά ακόμα, κύριος στόχος των μηχανικών της Opel ήταν η απόδοση. Χάρη στη βελτιστοποιημένη διάταξη χώρων και τη χρήση υλικών περιορισμένου βάρους, μπόρεσαν να εξοικονομήσουν έως 175 κιλά για το Insignia Grand Sport συγκριτικά με τον προκάτοχό του – προς όφελος της δυναμικής συμπεριφοράς και της κατανάλωσης. Ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα και τον εξοπλισμό, το τρέχον Insignia Sports Tourer ζυγίζει έως 200 κιλά λιγότερο από την αντίστοιχη έκδοση της πρώτης γενιάς του μοντέλου.

Το Opel Grandland X έχει ομοίως σχεδιαστεί για βέλτιστη απόδοση και είναι από τα ελαφρύτερα οχήματα της κατηγορίας του. Η νέα γενιά Corsa ακολουθεί το ίδιο πρόγραμμα μείωσης βάρους –για βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά, μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και μειωμένες εκπομπές CO2.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup