Σύνδεση

Featured

To νέο Nissan Juke θα παρουσιαστεί φέτος και με ηλεκτρική έκδοση

Αν και ήδη έχει συμπληρώσει σχεδόν μία δεκαετία στην αγορά, το NIssan Juke παραμένει ένα ενδιαφέρον σχεδιαστικά αυτοκίνητο και με αρκετή απήχηση στην αγορά. Η δεύτερη γενιά του μοντέλου είναι προ των πυλών και μάλιστα θα παρουσιαστεί μέσα στο 2019.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα βασίζεται στην κοινή πλατφόρμα του γκρουπ Renault-Nissan, την CMF-B, την οποία θα χρησιμοποιεί και το νέο Renault Clio. H συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να δεχτεί κάποιας μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση, κάτι που θα γίνει με το υβριδικό Clio που θα παρουσιαστεί αργότερα.

Το ίδιο υβριδικό σύστημα αναμένεται να υπάρχει και στο νέο Juke ενώ δεν αποκλείεται και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κατά τα πρότυπα του Hyundai Kona. H υπόλοιπη γκάμα θα εφοδιάζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τον 1 λίτρου και 1,6 βενζίνης τούρμπο, με τον δεύτερο να φθάνει έως και τους 190 ίππους. Θα υπάρχει παράλληλα και ο 1.5 dCi ο οποίος θα έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις για μείωση των εκπομπών καυσαερίων αλλά και καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης.

Σε ότι αφορά το επίμαχο σημείο, την σχεδίαση δηλαδή, οι άνθρωποι της Nissan υποστηρίζουν ότι θα παραμείνει δυναμικό και πάντως αρκετά ξεχωριστό από τα υπόλοιπα αντίστοιχα μοντέλα. Στο εσωτερικό επίσης θα δοθεί μεγάλη έμφαση στην βελτίωση των υλικών αλλά και στην εφαρμογή όλων των τελευταίων τεχνολογιών σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup