Μπορεί η αντικατάσταση του Nissan GT-R να μην είναι τόσο άμεση –προσδιορίζεται για το 2018- αλλά από τη στιγμή που πρόκειται για ένα τόσο εμβληματικό αυτοκίνητο το ενδιαφέρον για τη νέα του γενιά είναι εξ ορισμού μεγάλο.
Το βέβαιο είναι, πάντα σύμφωνα με τις δηλώσεις υπευθύνων της ιαπωνικής εταιρείας, πως το νέο GT-R θα είναι υβριδικό, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν από το TopGear, αναφέρουν πως εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ο συμβατικός κινητήρας που θα μετέχει σε αυτό το υβριδικό σύστημα πρόωσης θα βασίζεται σε αυτόν του αγωνιστικού της μάρκας για τις 24 Ώρες του Le Mans 2015.
Πρόκειται για έναν V6 3.000 κυβικών με διπλά turbo και άμεσο ψεκασμό, ο οποίος σύμφωνα με τους Ιάπωνες μηχανικούς είναι άμεσα συμβατός με τα χαρακτηριστικά ενός σπορ αυτοκινήτου που κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους. Από κει και πέρα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η δήλωση του Ben Bowlby, που είναι ο ιθύνων νους πίσω από το αγωνιστικό του Le Mans, πως «ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει ήδη 550 ίππους, όσους περίπου έχει και ο GT–R δηλαδή, καταναλώνοντας όμως μόλις το 1/3 του καυσίμου».
Οπότε αν το πακέτο περιλαμβάνει τον αγωνιστικής προέλευσης κινητήρα, την υβριδική υποβοήθηση και την εμφάνιση ή έστω κάποια στοιχεία αυτής του εικονικού Vision 2020 GT, το επόμενο Nissan GT–R θα μας κάνει να ξεχάσουμε, όταν παρουσιαστεί, γρήγορα το νυν.
Γιάννης Σκουφής