Σύνδεση

Mercedes-Benz

To νέο Mercedes-Benz Sprinter διατίθεται ήδη στην αγορά της Ελλάδας

Pressefahrvorstellung Mercedes-Benz Sprinter 2018. Technische Daten: 319 CDI, Tourer (Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,2 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 214 g/km), Exterieur, Obsidianschwarz metallic // Press test drive Mercedes-Benz Sprinter 2018. Technical data: 319 CDI, Tourer (combined fuel consumption: 8.2 l/100 km; combined CO2 emissions: 214 g/km), Exterior, obsidian black metallic

Με τις δύο πρώτες γενιές του Sprinter, παραδόθηκαν πάνω από 3,4 εκατομμύρια οχήματα σε 130 χώρες. Αυτό επιβεβαιώνει αδιαμφισβήτητα ότι το Sprinter είναι παγκόσμιος παίκτης και πρέπει να καλύπτει ένα απίστευτο εύρος απαιτήσεων αγορών και κλάδων. Γι’ αυτό ακριβώς, το ήδη εκτενές χαρτοφυλάκιο του Sprinter επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο. Στον κόσμο του εφοδιασμού και των μεταφορών του μέλλοντος, οι βασικοί παράγοντες επιτυχίας είναι η ποικιλία και οι ειδικές λύσεις για κάθε πελάτη. Δεν αρκεί πια να προσφέρεις στους πελάτες ένα καλό όχημα. Το νέο Sprinter, ως πολυτάλαντο όχημα, δεν είναι απλώς το σύνολο των εξαρτημάτων του.

Με πρωτοφανή αριθμό εκδόσεων και νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας αποτελεί μια απόλυτα προσαρμοσμένη και ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει τεράστια γκάμα απαιτήσεων επαγγελματικών μεταφορών και κινητικότητας. Αυτό σημαίνει ότι το νέο Sprinter επιτυγχάνει απόλυτα αυτό που έκαναν οι προηγούμενες γενιές: επαναπροσδιορίζει, για άλλη μία φορά, την κατηγορία των van. Το γεγονός αυτό το καθιστά το κορυφαίο εργαλείο δουλειάς που αναβαθμίζει τόσο την κατηγορία του όσο και την επιχείρηση των πελατών.

Πάνω από 1700 διαφορετικές εκδόσεις Sprinter. Συνδυάζοντας διαφορετικούς τύπους αμαξώματος – κλειστό van, Tourer, καρότσα, σασί, λεωφορειάκι ή τράκτορα-, τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης – με προαιρετικό σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς για πρώτη φορά – επιλογές καμπίνας, μήκους αμαξώματος, ωφέλιμου φορτίου και ύψους χώρου φόρτωσης, μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες από 1700 διαφορετικές εκδόσεις Sprinter. Αυτή η ποικιλία κάνει το νέο Sprinter να αποτελεί το ιδανικό όχημα για μια μεγάλη γκάμα μεταφορικών αναγκών και κλάδων. Το εύρος κυμαίνεται από όχημα εργοταξίου με ελκυστική αρχική τιμή μέχρι λεωφορειάκι με πολυτελή εξοπλισμό.

 

Σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και νέα κιβώτια ταχυτήτων. Τα δοκιμασμένα συστήματα κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και στους τέσσερις τροχούς συμπληρώνονται σήμερα με ένα νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς στη βασική έκδοση. Λόγω ακριβώς του σχεδιασμού, το ωφέλιμο φορτίο αυτής της έκδοσης είναι αυξημένο κατά 50 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το κατά 80 χιλιοστά χαμηλότερο κατώφλι χώρου φόρτωσης διευκολύνει σημαντικά τη φόρτωση/εκφόρτωση και την είσοδο/έξοδο. Στα κυριότερα τεχνικά στοιχεία του νέου Sprinter περιλαμβάνονται δύο νέα κιβώτια ταχυτήτων για το σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς – ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με μετατροπέα ροπής που αποτελεί σημαντική πρωτιά για αυτή την κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων και ένα επίσης νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Κόκπιτ οδηγού που θέτει πρότυπα: Εργονομικά βελτιστοποιημένο και άνετο – αυτά τα χαρακτηριστικά μετατρέπουν την καμπίνα στον ιδανικό χώρο εργασίας. Στις βελτιώσεις περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί (keyless start) και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Ο πολυμορφικός σχεδιασμός των αποθηκευτικών χώρων εξασφαλίζει ότι τα πάντα είναι τακτοποιημένα στη θέση τους. Το σύστημα Infotainment αποτελεί μόνο ένα παράδειγμα της ολοκαίνουργιας λογικής των χειριστηρίων και των ενδείξεων στο κόκπιτ. Ήδη γνωστός από τις σειρές επιβατικών μοντέλων, ο πίνακας οργάνων με τη μεγάλη οθόνη συγκεντρώνει όλες τις ενδεικτικές λυχνίες ανάμεσα στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο.

Η οθόνη ελέγχεται π.χ. μέσω των κουμπιών ελέγχου αφής στην αριστερή πλευρά του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών ή μέσω του touchpad. Από εδώ επίσης ενεργοποιείται και απενεργοποιείται το cruise control και η υποβοήθηση απόστασης DISTRONIC. Το touchpad που ελέγχει πλήρως το σύστημα πολυμέσων MBUX βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών. Τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού βρίσκονται σε μια ξεχωριστή μονάδα χειρισμού κάτω από την οθόνη του συστήματος τηλεματικής και τη γραμμή ελέγχου της οθόνης. Το THERMOTRONIC ελέγχει αυτόματα τον ανεμιστήρα, την κατανομή του αέρα και τη θερμοκρασία.

Πρακτικό και με μεγάλη χωρητικότητα φορτίου: οι θόλοι τροχών με δυνατότητα φόρτωσης και το πλήρως αξιοποιήσιμο ύψος χώρων φόρτωσης σε συνδυασμό με το σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς αυξάνουν την πρακτικότητα ευελιξία του χώρου φορτίου. Η μέγιστη χωρητικότητα φορτίου φτάνει τα 17 m3 με μικτό φορτίο έως 5,5 τόνους. Λωρίδες φωτισμού LED εξασφαλίζουν βέλτιστη ορατότητα στο χώρο φορτίου, ενώ οι πίσω πόρτες ανοίγουν προς τα πλαϊνά τοιχώματα για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.

Εκτός από το γνωστό εσωτερικό φωτισμό, δύο προαιρετικές λωρίδες φωτισμού LED στο χώρο φόρτωσης του νέου Sprinter εξασφαλίζουν βέλτιστες συνθήκες φωτισμού και ελαχιστοποιούν τις σκιές. Οι λυχνίες LED ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται αυτόματα όταν ανοίγουν και κλείνουν οι πόρτες, αλλά μπορούν να ελεγχθούν και από τη μονάδα χειρισμού στο κόκπιτ.
Άλλες καινοτομίες περιλαμβάνουν τον εσωτερικό φορέα οροφής και την πίσω αυτόματα σταθεροποιούμενη πόρτα. Ο εσωτερικός εξοπλισμός αποθήκευσης προστατεύει καλύτερα από μηχανικές φθορές και από το λέρωμα του φορτίου σε σύγκριση με τους εξωτερικά στερεωμένους φορείς οροφής. Η πίσω πόρτα του κλειστού van ανοίγει και κλείνει πολύ πιο εύκολα χάρη στους μεντεσέδες αυτόματης σταθεροποίησης. Τώρα, μπορείτε να ανοίγετε και να κλείνετε με ασφάλεια τις πόρτες με το ένα χέρι. Έτσι έχουν καταργηθεί τα ελαστικά στοπ στις πίσω πόρτες και τα πλαϊνά τοιχώματα, καθώς το νέο σύστημα μεντεσέδων σταματά τις πίσω πόρτες πριν ακουμπήσουν στα πλαϊνά τοιχώματα.

Ο απόλυτος ηγέτης στην ασφάλεια: Για άλλη μία φορά, η Mercedes-Benz Vans ανταποκρίνεται στο ρόλο της ως μοχλού της καινοτομίας, παρουσιάζοντας μοντέρνες καινοτομίες ασφάλειας στην κατηγορία μεγάλων van. Ο λόγος είναι ότι τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης παίζουν ιδιαιτέρως σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατηγορία, καθώς τα επαγγελματικά οχήματα χρησιμοποιούνται συχνά σε καθημερινή βάση, διανύουν πολλά χιλιόμετρα και πρέπει να παραμένουν υπό έλεγχο ακόμα και στα όρια, παρά τις σχετικά μεγάλες διαστάσεις τους.

Το νέο Sprinter, προσφέρει μεγάλη γκάμα προαιρετικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, τα οποία αποτελούσαν μέχρι πρότινος προνόμιο μόνο επιβατικών αυτοκινήτων. Σε αυτά περιλαμβάνεται το σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC με ραντάρ, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και ATTENTION ASSIST. Το προαιρετικό πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του φόρτου εργασίας του οδηγού. Ο αισθητήρας βροχής με σύστημα Wet Wiper αποτελεί άλλο ένα νέο στοιχείο στο Sprinter. Το σύστημα εξασφαλίζει βέλτιστη ορατότητα ακόμα και κατά τη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων. Για το σκοπό αυτό, το υγρό καθαρισμού περνά μέσα από τους υαλοκαθαριστήρες, ψεκάζεται απευθείας μπροστά από τα μάκτρα και σκουπίζεται αμέσως.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται φυσικά και η υποβοήθηση κατά των πλευρικών ανέμων, καθώς κάνει τις διαδρομές με το van σημαντικά πιο ασφαλείς, ιδίως σε υψηλότερες ταχύτητες και π.χ. σε αυτοκινητόδρομους. Το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας εφιστά ακόμα περισσότερο την προσοχή στα σήματα ορίων ταχύτητας, απαγόρευσης εισόδου και απαγόρευσης προσπέρασης. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC γιορτάζει την πρεμιέρα του στην κατηγορία του Sprinter και υποστηρίζειτον οδηγό στην πυκνή κίνηση ή κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Βέλτιστη ορατότητα εξασφαλίζουν και οι προαιρετικοί προβολείς LED High Performance.

Οι προβολείς τεχνολογίας LED προσφέρουν πιο ομοιόμορφη κατανομή του φωτός. Στο νέο Sprinter, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας του προηγούμενου μοντέλου εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο, ώστε να μειώνεται ο κίνδυνος ατυχημάτων που προκαλούνται από έλλειψη προσοχής ή κούραση του οδηγού. Το ATTENTION ASSIST υποστηρίζει σημαντικά τον οδηγό στις μεγάλες διαδρομές και κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Πλην των εκδόσεων με τετρακίνηση, το νέο Sprinter διατίθεται με παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) στο βασικό εξοπλισμό. Αυτό το σύστημα διευκολύνει σημαντικά τους ελιγμούς και τη στάθμευση, ενώ προσφέρει επίσης μια καθησυχαστική αίσθηση ασφάλειας σε υψηλές ταχύτητες.

Διάστημα μεταξύ service έως και 60.000 χιλιόμετρα ή δύο χρόνια. Για τις εκδόσεις του Sprinter με πετρελαιοκινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς, προβλέπονται διαστήματα μεταξύ συντηρήσεων έως και 60.000 χιλιόμετρα ή δύο χρόνια στις ευρωπαϊκές αγορές. Η νέα έκδοση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς απαιτεί service μετά από 40.000 χιλιόμετρα το μέγιστο ή κάθε δύο χρόνια. Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας service προσφέρει επίσης αισθητή βελτίωση της αποδοτικότητας.

Το νέο Sprinter ήρθε για να εντυπωσιάσει με τη συναρπαστική του σχεδίαση, τα χαρακτηριστικά ασφάλειας πολύ υψηλού επιπέδου, τη μέγιστη οικονομική αποδοτικότητα, τον λεπτομερή προσανατολισμό στις ανάγκες κάθε πελάτη και κάθε κλάδου και το πακέτο συνδεσιμότητας που εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τα συστήματα infotainment. Σε όλους τους επιμέρους τομείς, η τρίτη γενιά του Sprinter ορίζει την κορυφαία ποιότητα στην κατηγορία μεγάλων van.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured