Σύνδεση

Featured

Tο νέο Ford Focus ST έχει high tech στοιχεία και έως και 280 ίππους (Video)

Πρεμιέρα λοιπόν για το νέο Ford Focus ST, την κορυφαία έκδοσή του μέχρι την εμφάνισή του RS και ταυτόχρονα και τέλος στις εικασίες για τον κινητήρα του. Αν είναι δηλαδή τρικύλινδρος 1.500 κυβικών, δίλιτρος ή 2,3.

Το νέο Focus ST λοιπόν, στην έκδοσή βενζίνης του λοιπόν, κινείται από τον τετρακύλινδρο EcoBoost των 2.300 κυβικών, ο οποίος κινεί και τη Mustang και για τη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm από τις 3.000 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Παράλληλα υπάρχει, όπως και στην προηγούμενη γενιά του και έκδοση πετρελαίου με τον EcoBlue των 2.000 κυβικών με 190 ίππους στις μόλις 3.500 σα.λ. και 400 Nm από τις 2.000 έως τις 3.000 σ.α.λ. Πρόκειται μάλιστα για τον πιο ισχυρό diesel που έχει τοποθετηθεί μέχρι στιγμής σε Focus, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων είναι η στάνταρ επιλογή και σε συνδυασμό με τον 2.3 EcoBoost. Απλά εδώ και σε συνδυασμό με το πακέτο Performance Pack υπάρχει και η δυνατότητα συγχρονισμού των στροφών του κινητήρα όπως στη Mustang όταν ο οδηγός επιλέγει χαμηλότερη σχέση. Προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμο, για τον κινητήρα βενζίνης και ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Για πρώτη φορά σε προσθιοκίνητο Ford υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό για την έκδοση βενζίνης και τεχνολογία Torque Vectoring για το diesel. Επιπλέον ο εξοπλισμός περιλαμβάνει γρήγορο, με μόλις δύο στροφές από τέρμα σε τέρμα, σύστημα διεύθυνσης EPAS, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και για πρώτη φορά σε Focus ST προφίλ οδήγησης -Slippery/ Wet, Normal, Sport και Track για τα μοντέλα με Performance Pack. Τα τελευταία εφοδιάζονται και με Launch Control, για τον 2.3 EcoBoost.

Εξωτερικά τα Focus ST ξεχωρίζουν από τη διαφοροποιημένη τους μάσκα, τις σπέσιαλ ζάντες και τη διαφοροποιημένη πίσω αεροτομή. Περισσότερες πάντως είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, με τον πίνακα οργάνων να έχει πιο μοντέρνα ταυτότητα, εμπνευσμένη από το Ford GT. Με ψηφιακούς δείκτες για την πίεση του turbo και του λαδιού καθώς και τη θερμοκρασία του τελευταίου, οι οποίοι απεικονίζονται τώρα στην ειδικά διαμορφωμένη έγχρωμη οθόνη TFT 4,2” ιντσών της Ford Performance.

Από κει και πέρα υπάρχουν σπορ τιμόνι, καθίσματα Recaro, η αλουμινένια λαβή για το επιλογέα ταχυτήτων με ανάγλυφο το λογότυπο ST που υπάρχει και στα μαρσπιέ, αλουμινένια πεντάλ, μεταλλικά διακοσμητικά στοιχεία σε satin silver, καθώς και μεταλλικές γκρι ραφές στα καθίσματα.

Το παρόν δίνουν φυσικά και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και το σύστημα infotainment SYNC3 με την έγχρωμη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Το νέο Ford Focus ST θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι και ως Wagon.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup