Σύνδεση

Featured

SEAT: To νέο Tarraco θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον ερχόμενο Μάρτιο

Το Tarraco αντιπροσωπεύει την είσοδο της SEAT στην κατηγορία των μεγάλων SUV και συμπληρώνει την οικογένεια SUV, ως ο μεγαλύτερος 7-θέσιος αδελφός των Ateca και Arona.

Οι προοπτικές της SEAT συνεχίζουν να είναι αισιόδοξες καθώς η μάρκα λανσάρει νέα μοντέλα και ανανεώνει τα ήδη υπάρχοντα στην αγορά, προσφέροντας έτσι οχήματα που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, η μάρκα έφτασε σε συνολικό όγκο πωλήσεων 449.000 οχήματα παγκοσμίως, 13,7% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (395.100). Η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της και υπερέβη το καλύτερο 10μηνο της ιστορίας της μέχρι τώρα, αυτό του 2000 (433.600 αυτοκίνητα).

Το νέο Tarraco βρίσκεται στην κορυφή της οικογένειας SUV της SEAT, ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona και συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, δυναμικό και ευέλικτο χειρισμό, πρακτικότητα και λειτουργικότητα με κομψή σχεδίαση. Το Tarraco συνδυάζει τα πολλά πλεονεκτήματα των μεγάλων διαστάσεων του, προσφέροντας ένα όχημα που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης ζωής.

Το όνομα του προέρχεται από την αρχαία ονομασία της Μεσογειακής πόλης Tarragona, ένα ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο με εκπληκτική αρχιτεκτονική. Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου SEAT που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας από περισσότερους από 140.000 φίλους της μάρκας που συμμετείχαν στο τελικό στάδιο της πρωτοβουλίας #SEATseekingName.
Το νέο μοντέλο, που σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο του Martorell (Βαρκελώνη) και κατασκευάζεται στο Wolfsburg (Γερμανία), σηματοδοτεί την τρίτη φάση της «επιθετικής» προϊοντικής πολιτικής της εταιρείας στην κατηγορία των SUV.

Το νέο μεγάλο SUV είναι ένα μείγμα των βασικών χαρακτηριστικών κάθε μοντέλου SEAT: σχεδίαση και λειτουργικότητα, αποδοτικότητα και άνεση, προσβασιμότητα και ποιότητα, τεχνολογία και συναίσθημα, αλλά με τέτοιο τρόπο που να ταιριάζει σε μία ευρύτερη ποικιλία lifestyles.

Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δύο προηγμένους βενζινοκινητήρες και δύο εξελιγμένους κινητήρες diesel, ενώ το Tarraco ανταποκρίνεται στην πλέον πρόσφατη νομοθεσία εκπομπών ρύπων και προσφέρει την καλύτερη απόδοση στον πελάτη.

Εξωτερική σχεδίαση
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις ενέπνευσαν την σχεδιαστική ομάδα να βρει ισορροπία μεταξύ αισθητικής και σκόπιμων αναλογιών. Παρόλο που το Tarraco SUV έχει μήκος 4.735mm, πλάτος 1.839mm και ύψος 1.658mm, δημιουργώντας ένα τεράστιο εσωτερικό χώρο και ένα επιβλητικό εξωτερικό, η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει ευελιξία , στιβαρότητα και πρακτικότητα.

Η εμπρόσθια σχεδίαση αποκαλύπτει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της SEAT, με μία πιο προεξέχουσα μάσκα, προσδίδοντας μεγαλύτερη παρουσία και χαρακτήρα ενώ οι επιβλητικοί προβολείς Full LED, που διατηρούν την τριγωνική σχεδιαστική τους υπογραφή, τοποθετούνται πιο απομακρυσμένοι στο αμάξωμα, δίνοντας πιο εστιασμένη εμφάνιση.

Η τεχνολογία φωτισμού αποτελεί σημαντική πτυχή του Tarraco. Το νέο SUV χρησιμοποιεί τεχνολογία LED 100%, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ως στάνταρ και για τα δύο επίπεδα εξοπλισμού, Style και Xcellence, δίνοντας στους σχεδιαστές μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία και στους πελάτες καθαρότερο και ευκρινέστερο φωτισμό.

Η αισθητική μπορεί να έχει μεγάλη σημασία, αλλά ένα SUV πρέπει να είναι πρακτικό και λειτουργικό. Στο πίσω μέρος, η έμφαση δίνεται στον χώρο φόρτωσης, όπου το χαμηλό ύψος και το μεγάλο πλάτος εκφράζουν την πρακτικότητα ενός SUV. Τα φώτα LED ενισχύουν περισσότερο τη δυναμική του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.

Το SEAT Tarraco θα διατίθεται σε οκτώ διαφορετικά χρώματα: Dark Camouflage, Onyx White, Reflex Silver, Atlantic Blue, Indium Grey, Titanium Beige, Deep Black και Urano Grey και σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: Style και Xcellence.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν μία προστατευτική καμπίνα για τους επιβάτες, χρησιμοποιώντας μία οριζόντια γραμμή που διατρέχει το ταμπλώ και τονίζει το πλάτος του Tarraco, αυξάνοντας το αίσθημα χώρου ενώ παράλληλα εμπνέει εμπιστοσύνη, ασφάλεια και υψηλό επίπεδο ποιότητας που συνήθως βλέπουμε στην κατηγορία premium.

Είτε οι πελάτες επιλέξουν την 5θέσια έκδοση είτε την προαιρετική 7θέσια, το εσωτερικό προσφέρει την απαραίτητη λειτουργικότητα και ποιότητα στα πλαίσια της σημερινής ανταγωνιστικής αγοράς. Η καμπίνα ισορροπεί τέλεια τις διαφορετικές ανάγκες του οδηγού και των επιβατών, παρέχοντας εργονομικά σχεδιασμένη θέση οδηγού και άνεση χώρου για τους επιβάτες.
Το εσωτερικό του Tarraco επωφελείται από το SEAT Digital Cockpit με οθόνη 10.25’’ που απλοποιεί την παροχή πληροφοριών στον οδηγό και μία μεγάλη, εργονομικά τοποθετημένη οθόνη 8’’, όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από επιλογές συνδεσιμότητας, εύκολα και με ασφάλεια.

Το εσωτερικό διακρίνεται επίσης από την προσεκτική επιλογή υλικών και χρωμάτων (υφασμάτινα, Alcantara ή προαιρετικά μαύρα δερμάτινα καθίσματα και μια κομψή, σπορ μαύρη εσωτερική οροφή), την απτή ακρίβεια των διακοπτών και χειριστηρίων που αποδεικνύουν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, τον χωρίς πλαίσιο εσωτερικό καθρέπτη, τα προαιρετικά θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και το ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με λειτουργία μνήμης.

Infotainment και συνδεσιμότητα
Ζούμε σε έναν συνδεδεμένο κόσμο, είτε μέσω των smartphones είτε των υπολογιστών. Η SEAT εφαρμόζει αυτή τη τεχνολογία συνδεσιμότητας στο τελευταίο και μεγαλύτερο SUV της γκάμας.
Το Tarraco επωφελείται από τη μεγάλη κεντρική οθόνη 8’’ με ενσωματωμένη τεχνολογία SEAT Full Link που επιτρέπει στους χρήστες να επωφεληθούν από τη μέγιστη συνδεσιμότητα μεταξύ smartphone και οχήματος, με ενσωματωμένη εφαρμογή Android Auto και Apple CarPlay. Το SEAT DriveApp παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες επιλογές για να απολαμβάνουν λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομών, έλεγχος κατάστασης αυτοκινήτου ή αναγνώριση τραγουδιού μέσω Shazam (μόνο για Android Auto), όλες μέσω της οθόνης αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, με το SEAT Tarraco είναι διαθέσιμη η εφαρμογή Amazon Alexa που επιτρέπει στον οδηγό μέσω φωνητικών εντολών να βελτιστοποιεί το χρόνο του μέσα στο αυτοκίνητο: διαχείριση του προσωπικού του χρονοδιαγράμματος, εύρεση τραγουδιών, εντοπισμός σημείων προορισμού, ειδήσεις σε πραγματικό χρόνο ή εύρεση του πλησιέστερου έμπορου αυτοκινήτων μεταξύ πολλών άλλων δυνατοτήτων. Το SEAT Media Control with Amazon Alexa app, ενισχύει τη λειτουργικότητα και απλοποιεί την πρόσβαση. Όλοι οι χρήστες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί ελέγχου στο τιμόνι και να μιλήσουν.

Το Tarraco ενσωματώνει επίσης το ευέλικτο και προσαρμόσιμο SEAT Digital Cockpit με ψηφιακή οθόνη 10.25’’ που παρέχει με ασφάλεια, σαφείς και χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό. Ο έλεγχος των παρεχόμενων πληροφοριών είναι απλός και ο οδηγός θα χρειαστεί μόνο να πιέσει το κουμπί View στο τιμόνι ώστε να μετακινηθεί στις τρείς διαθέσιμες κύριες οθόνες, ελαχιστοποιώντας την απόσπαση του από το δρόμο και μεγιστοποιώντας τη σαφήνεια των πληροφοριών. Η ανάλυση των πληροφοριών στην οθόνη TFT 1280 x 480 pixel γίνεται με ρυθμό ανανέωσης 75Hz.

Σε συνδυασμό με τη δυνατότητα του BeatsAudio system να δημιουργεί κρυστάλλινο ήχο στην καμπίνα και το Connectivity Box που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέονται και να φορτίζουν ασύρματα τα smartphones τους, το νέο Tarraco προσφέρει αυτό που λίγα άλλα οχήματα μπορούν. Τέλος, το Tarraco θα είναι το πρώτο SEAT που θα διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες (όταν είναι εξοπλισμένο με 8’’ Navigation Plus).

Κινητήρες
Οι επιδόσεις, η αποδοτικότητα και η αξιοπιστία αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά των κινητήρων του Tarraco που επωφελούνται από τεχνολογία άμεσης έγχυσης, υπερσυμπίεσης και start-stop, με απόδοση ισχύος μεταξύ 150PS και 190PS και σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.
Διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης: ένας τετρακύλινδρος 1.5 λίτρων TSI 150PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.
Ο κινητήρας των 1.5 λίτρων αποδίδει ισχύ 150PS μεταξύ 5.000rpm και 6.000rpm και μέγιστη ροπή 250Nm μεταξύ 1.500rpm έως 3.500rpm. Οι εξαιρετικές καμπύλες επιτυγχάνονται εξαιτίας της διαδρομής και της διαμέτρου των 74.5mm και 85.9mm αντίστοιχα καθώς και της σχέσης συμπίεσης 10.5, δίνοντας στο Tarraco τελική ταχύτητα 201km/h.
O κινητήρας των 2.0 λίτρων επωφελείται της διαδρομής και της διαμέτρου των 82.5mm και 92.8mm, με σχέση συμπίεσης 11.65 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 4.200rpm και 6000rpm. Η τεράστια ροπή των 320Nm αποδίδεται μεταξύ 1.500-4.100rpm. Με αυτό τον κινητήρα, το Tarraco πιάνει τα 100km/h σε μόλις 8,0 sec και φτάνει τελική ταχύτητα 211km/h.
Διαθέσιμοι κινητήρες πετρελαίου: ένας 2.0 λίτρων TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων & 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένας 2.0 λίτρων TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Και οι δύο εκδόσεις του 2.0lt κινητήρα diesel έχουν ίδια διαδρομή και διάμετρο, 81mm και 95.5mm αντίστοιχα αλλά διαφορετική σχέση συμπίεσης: 16.2 στους 150PS και 15.5 στους 190PS.
Ο 2.0lt TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος κινητήρας με κιβώτιο 6 ταχυτήτων (μέγιστη ταχύτητα 202km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 9.8 sec) & ο 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 198km/h), αποδίδουν μέγιστη ισχύ 150PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 340Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.000rpm. Ο 2.0lt TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 210km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 8.0 sec) αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 400Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.250rpm.

Το Tarraco έχει σχεδιαστεί ώστε να επωφελείται από εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρα, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας στο μέλλον. Μέχρι το 2020, το Tarraco θα διαθέτει και έκδοση Plug-in Hybrid.
Πλαίσιο
To SEAT Tarraco έχει σχεδιαστεί για οδηγούς που αναζητούν τον ενθουσιασμό και τη λειτουργικότητα. Για οδηγούς που χρειάζονται την πρακτικότητα των 7 θέσεων και χώρο για τη μεταφορά της οικογένειας και των φίλων τους, αλλά παράλληλα εκτιμούν ένα όχημα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και προσφέρει δυναμικές επιδόσεις.
Το κλειδί για την εκλεπτυσμένη προσέγγιση της πρακτικότητας και της δυναμικής συμπεριφοράς είναι η τελευταία τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen και η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB. Στο μπροστινό μέρος, το SEAT Tarraco ενσωματώνει ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης MacPherson με ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος χρησιμοποιήθηκε σύστημα πολλαπλών συνδέσμων, που περιλαμβάνει επίσης ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ.
Το Dynamic Chassis Control (DCC) προσφέρει την ιδανική ισορροπία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά (Normal, Eco, Sport), αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης.
Ο οδηγός του Tarraco είναι σε θέση να νοιώσει το οδόστρωμα χάρη στην εξαιρετική αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, μεγιστοποιώντας την πληροφόρηση και την απόλαυση, χωρίς να υποβαθμίζει την οδηγική εμπειρία.
Το αποτέλεσμα είναι ευελιξία που ελάχιστοι θα περίμεναν από ένα SUV, αλλά το Tarraco με μεταξόνιο 2.790mm και βάρος μόλις 1.687kg καταφέρνει να είναι όχι μόνο πρακτικό στη καθημερινή χρήση αλλά και οδηγικά απολαυστικό.
Ασφάλεια
Το νέο SEAT Tarraco είναι σημείο αναφοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές του στον τομέα της ασφάλειας. Ένα σύνολο αισθητήρων επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατάσταση στο δρόμο. Front Assist με ανίχνευση ποδηλάτου, Lane Assist και Emergency Call, είναι όλα στάνταρ, ενώ το Adaptive Cruise Control είναι στάνταρ στην έκδοση Tarraco Xcellence.
Η SEAT προσφέρει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης προκειμένου να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή, ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες: Emergency Assist, Blind Spot Detection και Exit Assist, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist και Light Assist ως προαιρετικά.
Πηγαίνοντας την ασφάλεια στο επόμενο επίπεδο, το Tarraco περιλαμβάνει επίσης Pre-crash Assist και Rollover Detection, που σημαίνει ότι όποια κι αν είναι η κατάσταση, το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά πρότυπα ασφαλείας και να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία
Στα παραπάνω συστήματα προσθέτουμε και τα συστήματα άνεσης που περιλαμβάνουν Park Assist, Electric Tailgate με Virtual Pedal καιTop View camera system ώστε το νέο SEAT Tarraco να στέκεται πάνω από τους ανταγωνιστές του στην κατηγορία των μεγάλων SUVs.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota