To Regera μπορεί να κλείνει σχεδόν μια πενταετία αλλά εξακολουθεί να είναι ίσως το πιο σημαντικό μοντέλο της Koenigsegg. Και αυτό όχι μόνο γιατί είναι ο κάτοχος του ρεκόρ 0- 400 χλμ./ ώρα αλλά και γιατί διαθέτει το σύστημα άμεσης μετάδοσης KDD (Koenigsegg Direct Drive). Που συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που αποτελείται από τον V8 των 5.000 κυβικών της μάρκας και 3 ηλεκτροκινητήρες, που όλοι μαζί αποδίδουν συνδυαστικά πάνω από 1.500 ίππους.
Με το KDD η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα είναι άμεση. Δεν γίνεται δηλαδή μέσω κιβωτίου με αποτέλεσμα εδώ οι απώλειες ενέργειας να είναι μειωμένες κατά 50%, οπότε στην ουσία υπάρχει μια και μοναδική σχέση. Από κει και πέρα οι δύο ηλεκτροκινητήρες είναι προσαρμοσμένοι στους δύο πίσω τροχούς, ενώ ο τρίτος στο στροφαλοφόρο έχει το διπλό ρόλο της γεννήτριας και τη μίζας και «γεμίζει» τα κενά της ροπής. Το σύστημα συμπληρώνει μια μπαταρία 620 V με χωρητικότητα 9,27 kWh.
Όπως θα δείτε στο βίντεο του ακολουθεί κατά την πραγματικά εντυπωσιακή επιτάχυνση του Reggera το σύστημα μετάδοσης διατηρεί τις στροφές του V8 σταθερές, θυμίζοντας αυτόματο κιβώτιο CVT.
