Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015 ΕΙΝΑΙ Ο…

Το βραβείο του Κινητήρα της Χρονιάς 2015, το Όσκαρ μηχανολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία δηλαδή, πήγε στο υβριδικό σύστημα πρόωσης της BMW i8, που αποτελείται από έναν 3κύλινδρο βενζίνης 1.500 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδουν συνδυαστικά 362 άλογα.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως ο 3κύλινδρος EcoBoost 1.0 της Ford έχασε για μόλις 7 ψήφους την 1η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ αν έβγαινε πρώτος θα ήταν για 4η συνεχόμενη φορά. Τελικά αρκέστηκε στον τίτλο του καλύτερου συνόλου κάτω από τα 1.000 κυβικά, ενώ στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, από τα 1.000 έως τα 1.400 κυβικά αυτός που διακρίθηκε είναι ο επίσης 3κύλινδρος των 1.200 κυβικών της PSA (Peugeot, Citroen).

Από κει και πέρα και στις επόμενες κατηγορίες κυβισμού βραβεύτηκαν ο 1.500 της BMW, o δίλιτρος της AMG που χρησιμοποιεί η Α45 AMG και όπως γράψαμε θα ανέβει μέχρι και τα 400 άλογα, ο 5κύλινδρος 2.5 TFSI της Audi, ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών των BMW M3 και M4, ο V8 3.8 της McLaren και ο επίσης V8 των 4.500 κυβικών της Ferrari που κινεί τις 458 Italia και 458 Speciale και έχει ήδη αντικατασταθεί από τον νέο V8 turbo της μάρκας. Καλύτερος πράσινος κινητήρας αναδείχθηκε αυτός του Tesla Model S.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured