Το ομολογουμένως εντυπωσιακό πρωτότυπο FT-Se που παρουσίασε η Toyota στο Τόκιο αποτελεί στην πράξη προπομπό ενός ηλεκτρικού MR2. Το οποίο θα παρουσιαστεί το 2026 και θα έχει κατά πάσα πιθανότητα μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη.
Οι οποίες θα συμβάλλουν και στο να επιτευχθεί μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και στο να μειωθεί το συνολικό βάρος.
Το εντυπωσιακό όπως είπαμε FT-Se έχει μήκος 4,38 μέτρα. Είναι δηλαδή αισθητά μεγαλύτερο από το τελευταίο MR2, καθώς οι διαστάσεις του είναι ανάλογες με αυτές της Supra. Από την εμφάνιση της οποίας όμως, όπως και από αυτήν του GR86 αποστασιοποιείται σημαντικά.
Αισθητικά αποτελεί τη λογική εξέλιξη του πρωτότυπου GR Sports Concept του 2021, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του. Εκεί υπάρχει ένα τιμόνι yoke που συνδυάζεται με οθόνες μεγέθους smartphone δεξιά και αριστερά του. Φυσικά υπάρχει και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων στο ταμπλό και μια χαρακτηριστική κεντρική κονσόλα που διαχωρίζει τον οδηγό από το συνοδηγό.
Όσο για τις επενδύσεις του ταμπλό και των καθισμάτων της Recaro με το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα είναι από ίνες άνθρακα και αλκαντάρα.
Η Toyota δεν αναφέρει καμιά λεπτομέρεια για το σύστημα πρόωσης πέρα από το ότι θα ενσωματώνει την τεχνογνωσία από την μακροχρόνια εμπλοκή της Gazoo Racing στους αγώνες.
Το πιο πιθανό πάντως είναι πως θα υπάρχει ένα ηλεκτρική μοτέρ που θα κινεί τους πίσω τροχούς, προκειμένου να υπάρχει και συνέχεια της παράδοσης του MR2.