Σύνδεση

Featured

WRC ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – Ημέρα 3η: H Hyundai έχει τον έλεγχο του αγώνα!

Με τους πρωτοπόρους Neuville και Sordo η Hyundai διατηρεί το «1-2» στο Ακρόπολις. Τα προβλήματα από τα κλαταρίσματα ταλαιπωρούν τον Sordo με τον Ogier να καιροφυλακτεί. Στην 4η θέση ακολουθεί ένα ακόμη i20 N, αυτό του Tanak, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της Hyundai έναντι της Toyota.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 εξελίσσεται σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες της χρονιάς, με συνεχείς ανατροπές και προβλήματα για τα κορυφαία πληρώματα. Ο Thierry Neuville της Hyundai κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα μετά από μια σειρά προβλημάτων που έπληξαν τους συναθλητές του, με τον τελευταίο να είναι ο Dani Sordo.

Ο Sordo ξεκίνησε τη δεύτερη ημέρα του αγώνα με δυναμικό ρυθμό και πέρασε στην πρώτη θέση μετά τα προβλήματα του ομόσταβλού του, Ott Tanak. Ο Εσθονός υπέστη δύο κλαταρίσματα στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, το Ρεγκίνι, γεγονός που τον έριξε από την κορυφή. Ο Sordo πήρε το προβάδισμα με διαφορά 10,3 δευτερολέπτων από τον Neuville, αλλά η χαρά του δεν κράτησε για πολύ.

Στην ένατη ειδική διαδρομή, στους Άγιους Θεοδώρους, ο Sordo χτύπησε έναν βράχο και το πίσω δεξί ελαστικό του i20 υπέστη ζημιά. Αυτό προκάλεσε προβλήματα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και άφησε να μπει σκόνη μέσα στην καμπίνα. Παρά τις δυσκολίες, ο Sordo κατάφερε να φτάσει στο τέλος της ειδικής, αλλά με απώλεια 51,3 δευτερολέπτων, γεγονός που τον έριξε από την κορυφή και έδωσε την πρωτοπορία στον Neuville.

Ο Neuville, παρά τις δύσκολες συνθήκες και τα προβλήματα με το χαλίκι, οδηγεί σταθερά, αποφεύγοντας μεγάλα ρίσκα, και έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει 18 πολύτιμους βαθμούς εφόσον διατηρήσει την πρωτοπορία του μέχρι το τέλος της ημέρας. Ο Βέλγος σχολίασε πως ο στόχος του είναι να αποφύγει τα προβλήματα και ειδικά τα κλαταρίσματα, ενώ ανέφερε πως οι συνθήκες είναι δύσκολες λόγω των πολλών αιχμηρών πετρών που μπορεί να προκαλέσουν ζημιές.

Παράλληλα, ο Sebastien Ogier της Toyota κέρδισε την ειδική διαδρομή των Αγίων Θεοδώρων και μείωσε τη διαφορά του από τον Neuville κατά 5,7 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ο Γάλλος οδηγός θεωρεί πως το χάσμα των 1 λεπτού και 21,5 δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο είναι δύσκολο να καλυφθεί, ιδιαίτερα με δεδομένες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα πληρώματα στην Ελλάδα, όπου η έλλειψη σέρβις κατά τη διάρκεια της ημέρας κάνει τον αγώνα ακόμα πιο δύσκολο.

Ο Tanak, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε, παραμένει στην τέταρτη θέση συνολικά, ενώ στην πέμπτη θέση υπήρξε νέα ανατροπή, καθώς ο Gregoire Munster της M-Sport-Ford είχε έξοδο από το δρόμο και κόλλησε σε χαντάκι. Αυτό το περιστατικό έδωσε την πέμπτη θέση στον ηγέτη της κατηγορίας WRC2, Sami Pajari, με τον Robert Virves να ακολουθεί.

Στην ειδική διαδρομή ΕΔ10 του Λουτρακίου, ο Ott Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Thierry Neuville παραμένει επικεφαλής του αγώνα, διατηρώντας το προβάδισμά του έναντι του Dani Sordo. Παρά το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Hyundai i20 N Rally1 του Neuville, όπου λείπει το πίσω δεξί φτερό μετά από ένα κλατάρισμα, ο Βέλγος οδηγός κατάφερε να μη χάσει πολύ χρόνο και διατηρεί μια άνετη διαφορά 45 δευτερολέπτων από τον Sebastien Ogier.

Στην επόμενη ειδική διαδρομή ΕΔ11, που ήταν το δεύτερο πέρασμα από τους Άγιους Θεοδώρους, ο Ogier κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο, σε μια διαδρομή που σημαδεύτηκε από το ατύχημα του Elfyn Evans. Ο Ουαλός οδηγός, που προσπαθεί να επανέλθει στη βαθμολογούμενη δεκάδα μετά από ένα δύσκολο πρωινό σκέλος, είχε ένα ατυχές περιστατικό στο 17ο χιλιόμετρο της διαδρομής. Προσπαθώντας να στρίψει σε μία κλειστή δεξιά με το χειρόφρενο, το Toyota Yaris R1 του αποσταθεροποιήθηκε και ανατράπηκε, προσγειώνοντας το αυτοκίνητο στην οροφή. Ευτυχώς, το ατύχημα έγινε με χαμηλή ταχύτητα και το πλήρωμα δεν τραυματίστηκε. Οι θεατές βοήθησαν να επαναφέρουν το Yaris στην κανονική του θέση και ο Evans συνέχισε τον αγώνα.

Ο πρωτοπόρος Neuville συνέχισε χωρίς απρόοπτα στο δεύτερο πέρασμα από τους Άγιους Θεοδώρους, οδηγώντας με σταθερή στρατηγική και αποφεύγοντας τα ρίσκα. Κατέγραψε έναν πολύ ανταγωνιστικό χρόνο, μόλις 5,5 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Ogier, αλλά ταχύτερος από τον Sordo, ο οποίος συνεχίζει με προβλήματα στο λαβωμένο Hyundai i20 του.

Η Hyundai κλείνει τη δεύτερη ημέρα του Ακρόπολις με τους Neuville και Sordo να διατηρούν το προβάδισμα, ενώ ο Ogier καραδοκεί, έχοντας κερδίσει την ειδική των Αγίων Θεοδώρων. Ωστόσο, τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα, καθώς απομένει η σούπερ ειδική διαδρομή στο ΣΕΙΡΙΟ στις 21:00, η οποία θα μπορούσε να ανατρέψει τα δεδομένα της ημέρας.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

H νέα BMW M5 Touring είναι το απόλυτο οικογενειακό!

BMW