Σύνδεση

Featured

Το ηλεκτρικό Honda Type R θα αργήσει

Η Honda αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού Type R που θα διατηρεί τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του θρυλικού μοντέλου.

Από το 2020, η εταιρεία συζητά για ένα ηλεκτρικό Type R, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάποιο μοντέλο με το χαρακτηριστικό κόκκινο σήμα.

Σύμφωνα με τον Toshihiro Akiwa, επικεφαλής του Κέντρου Εξέλιξης BEV της Honda, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση είναι δύσκολη όταν πρόκειται για σπορ αυτοκίνητα.

Ο ίδιος τόνισε ότι η οδηγική απόλαυση ενός Type R εξαρτάται από στοιχεία όπως ο ήχος, οι δονήσεις και η συνολική εμπειρία του οδηγού, τα οποία είναι δύσκολο να αναπαραχθούν με ηλεκτρική τεχνολογία.

 Παρά τις προκλήσεις, η Honda δεν έχει εγκαταλείψει την ιδέα ενός ηλεκτρικού Type R, αν και δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα.

Η Honda σχεδιάζει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο έως το 2030, ενώ η πολυτελής θυγατρική της, Acura, έχει ήδη ανακοινώσει την επιστροφή του NSX ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, βασισμένο στην πλατφόρμα Zero Series.

Το νέο NSX αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027 ή 2028, ενώ είναι άγνωστο αν θα αποτελέσει το πρώτο ηλεκτρικό Type R.

Στο μεταξύ, ανταγωνιστές όπως το Alpine A290, το Hyundai Ioniq 5 N, το MG Cyberster και το Audi RS E-Tron GT έχουν ήδη λανσάρει ή ετοιμάζουν εξηλεκτρισμένα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό στην αγορά.

Παρόλα αυτά, η Honda φαίνεται να στοχεύει σε μία πιο μακροπρόθεσμη, ολοκληρωμένη προσέγγιση για να συνδυάσει τις επιδόσεις με τη χαρά της οδήγησης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia