Σύνδεση

BMW

Η BMW ανανέωσε αισθητά την iX

Η BMW ανανέωσε την ηλεκτρική iX, η οποία πλέον διαθέτει μια νέα, πιο επιβλητική μάσκα που προαιρετικά είναι και φωτιζόμενη, καθώς και επανασχεδιασμένους προβολείς.

Η συνολική εικόνα είναι πλέον πιο δυναμική, ειδικά με το πακέτο Μ Sport, που διατίθεται για πρώτη φορά και είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση iX M70 xDrive. Εδώ συνδυάζεται με ζάντες 22 ιντσών, ενώ στις υπόλοιπες εκδόσεις 21 ιντσών και προαιρετικά 23. 

Στο εσωτερικό οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι μικρές, ενώ από εκεί και πέρα έχει αναβαθμιστεί τόσο ο βασικός εξοπλισμός όσο τα ηλεκτρονικά συστήματα. Έτσι το παρόν δίνουν τόσο η τελευταία γενιά του iDrive, όσο και βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Το Driving Assistant Plus είναι πλέον στάνταρ, με ενεργό Cruise Control που υποστηρίζει λειτουργία Stop & Go ενεργή έως τα 180 χλμ./ώρα μέσω του Cruise Control και ημι-αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2+ ενεργή έως και τα 130 χλμ./ώρα. 

Η βασική έκδοση είναι πλέον η iX xDrive45, που αποδίδει 408 ίππους (+80 ίππoi σε σχέση με την έως τώρα xDrive40) και έχει νέα μπαταρία 94,8 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα (WLTP).

Η iX xDrive60 (αντικαθιστά την iX xDrive50), με ισχύ 544 ίππων, διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία 109,1 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 701 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Η αύξηση γενικά της αυτονομίας όλων των εκδόσεων της iX οφείλεται και στις βελτιώσεις των ηλεκτρονικών ισχύος και στη μείωση των τριβών στα ελαστικά και τα ρουλεμάν των τροχών.

Η iX xDrive60 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, όπως και στην iX xDrive 45. 

Η κορυφαία iX M70 xDrive, που αποδίδει 659 ίππους και διαδέχθηκε την έως τώρα Μ60, έχει ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις, καθώς ολοκληρώνει υπό προϋποθέσεις το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική της φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 108,9 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα (κατά WLTP). 

Η M70 διαθέτει στάνταρ εσωτερικό φορτιστή 22 kW, ενώ στις άλλες δύο εκδόσεις διατίθεται προαιρετικά. Σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), η iX xDrive 45 υποστηρίζει φόρτιση έως 175 kW, ενώ οι ισχυρότερες εκδόσεις φορτίζουν με έως και 195 kW. 

Σε ότι αφορά τις τιμές αναμένεται αύξηση. Στη Γερμανία για παράδειγμα η βασική iX xDrive45 ξεκινά πλέον από τις 83.500 ευρώ, τη στιγμή που η προκάτοχός της κόστιζε από 77.000 ευρώ.

Τα ανανεωμένα Citroen C4 και C4 X στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζουν

Citroen

Ακόμα περισσότερες κάμερες μέσα στα αυτοκίνητά μας

Hyundai

Alfa Romeo: Η ολοκαίνουργια Junior στο «The Mall Athens»

Alfa Romeo

Έλεος: Η νέα Alfa Romeo Giulia θα γίνει SUV!

Alfa Romeo