Σύνδεση

Citroen

ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ HYBRID AIR ΤΩΝ PEUGEOT- CITROEN; (ΒΙΝΤΕΟ)

To Hybrid Air, το σύστημα πρόωσης με τον πεπιεσμένο αέρα, που είχε παρουσιάσει πριν από μια διετία ο όμιλος PSA (Peugeot- Citroen), έδειχνε μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση σε σχέση με τα υβριδικά μοντέλα, ενώ ο προγραμματισμός ήταν η κανονική του παραγωγή να ξεκινήσει το 2016.

Και λέμε ήταν γιατί οι πιθανότητες υλοποίησης αυτής της εξαγγελίας ολοένα και περιορίζονται. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα πολύ δύσκολα θα μπορεί να γίνει απόσβεση τα 500 εκ. ευρώ που έχουν ήδη επενδυθεί στο Hybrid Air, ενώ το ζητούμενο για την PSA είναι να βρεθούν και άλλοι κατασκευαστές που θα πιστέψουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα και φυσικά θα επωμιστούν μέρος του κόστους. Κάτι βέβαια που ακούγεται ευθύς εξαρχής δύσκολο, οπότε το μέλλον της πραγματικά έξυπνης αυτής ιδέας είναι δυσοίωνο.

Κι αυτό γιατί μια ιδέα και μια καινούργια τεχνολογία δεν αρκεί να είναι μόνο αποδοτική και αποτελεσματική, πρέπει να έχει και λογικό κόστος παραγωγής. Το Hybrid Air είναι αποδοτικό και αποτελεσματικό, καθώς π.χ. ένα Peugeot 208 ή ένα Citroen C3 με αυτήν την τεχνολογία θα κατανάλωνε μόλις 2,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και θα εξέπεμπε 69 γραμμάρια CO2.

Από την άλλη όμως θα κόστιζε 1.000 με 2.000 ευρώ επιπλέον σε σχέση με ένα αντίστοιχο diesel, που με τη σειρά του είναι πιο ακριβό από ένα βενζινοκίνητο, οπότε το εμπορικό της ενδιαφέρον μοιραία είναι εξαιρετικά περιορισμένο.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Γιατί άλλαξε το σήμα της Mercedes;

Featured

Ποιο λέτε πως είναι το πιο αγαπημένο χρώμα αυτοκινήτων παγκοσμίως;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup