Ανάλογα με την εποχή η αυτοκινητοβιομηχανία έχει να παρουσιάσει διάφορα «θηρία» που κυνηγούσαν κάθε μορφής ρεκόρ.
Ένα από αυτό ήταν και το Fiat 200hp που είχε σχεδιαστεί στις αρχές του προηγούμενου αιώνα -έχει στην πλάτη του 120 χρόνια δηλαδή- και κάτω από το καπό του υπήρχαν δύο τετρακύλινδροι σε σειρά που κινούσαν με αλυσίδα τους πίσω τροχούς.
Μάλιστα το μήκος των δύο κινητήρων ήταν τόσο μεγάλο που ουσιαστικά απαιτούσε όλο το μεταξόνιο των 3,0 μέτρων. Αυτός είναι και ο λόγος που τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού «κρέμονταν» πίσω από τον πίσω άξονα.
Στην πορεία της ζωής του το Fiat 200hp βρέθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, κυκλοφορούσε κανονικά στους δημόσιους δρόμου και κάποια στιγμή απέκτησε ένα νέο κινητήριο σύνολο.
Πιο συγκεκριμένα το Volo 6, ένα εξακύλινδρο σύνολο της Isotta-Fraschini με χωρητικότητα 16.600 κυβικών -σε κάθε κύλινδρο αντιστοιχούν εντυπωσιακά 2.700(!) κυβικά- και απόδοση 250 ίππων στις μόλις 1.600 σ.α.λ.
Το νούμερο όμως που κλέβει την παράσταση είναι η ροπή που φτάνει τα 4.000 Nm, ενώ ενδιαφέρον είναι πως φρένα υπάρχουν μόνο στον πίσω άξονα και όχι στον εμπρός. Επιλογή που σήμερα μας φαίνεται αδιανόητη αλλά πριν από 120 ολόκληρα χρόνια ήταν η πιο συνηθισμένη.
Η ανακατασκευή του Fiat Isotta-Fraschini Volo 6 κράτησε 8 ολόκληρα χρόνια και είναι προς πώληση σε δημοπρασία του οίκου Bonhams κατά τη διάρκεια του Car Week στο Monterey.
Οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν πως για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλει ένα ποσό που θα κυμαίνεται από 1,4 έως 2,3 εκατομμύρια ευρώ.