Σύνδεση

Featured

Ποιό ήταν το αυτοκίνητο που μετέφερε την Μeghan στον βασιλικό γάμο της Βρετανίας;

Η συζήτηση που έχει δημιουργήσει ο γάμος της χρονιάς σε όλο τον κόσμο δεν λέει να κοπάσει, καθώς από πολλούς θεωρείται ο πιο ανατρεπτικός που έγινε ποτέ στο Μπάκιγχαμ για πολλούς και διάφορους λόγους.

Αυτό που δεν ήταν καθόλου ανατρεπτικό -πόσο άλλωστε μπορεί να σπάσει το πρωτόκολλο- ήταν στην επιλογή του αυτοκινήτου που θα μετέφερε την Meghan Markle στην εκκλησία. Το οποίο δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από μία Rolls Royce.

Στην περίπτωση αυτή χρησιμοποιήθηκε και πάλι η Phantom IV που ανήκει στην βασίλισσα Ελισάβετ, και είχε χρησιμοποιηθεί και πάλι στον γάμο της Kate Middleton με τον πρίγκηπα William το 2011.

Πρόκειται για ένα από τα μόλις 18 αυτοκίνητα που κατασκεύασε η εταιρία από το 1950 έως το 1956 και όλα είχαν αγοραστεί από εξέχουσες προσωπικότητες εκείνης της εποχής. Όλα ήταν φτιαγμένα ανάλογα με το γούστο και τις προθέσεις του αγοραστή τους, ενώ τα πρώτα 15 είχαν κινητήρα 5,7 λίτρων και τα τρία τελευταία στην σειρά είχαν τον μοναδικό στην ιστορία της εταιρίας 8κύλινδρο εν σειρά των 6,5 λίτρων.

Αριθμοί και στοιχεία για την απόδοσή τους δεν υπάρχουν καθώς κατά γνήσια παράδοση της Rolls Royce δεν ανακοινώνονται. Το μήκος της πάντως φθάνει τα 5,77 μέτρα και το μεταξόνιο τα 3,68 μέτρα (!), νούμερα που την καθιστούν ιδανικό όχημα για βασιλικές μετακινήσεις.

Στην διάρκεια των χρόνων κατάφεραν να έχουν επιβιώσει 16 από τις 18 Phantom IV που κατασκευάστηκαν, μαζί με την βασιλική που είδαμε στον γάμο. Οι άλλες 15 βρίσκονται σε μουσεία ή και ιδιωτικές συλλογές, με την τιμή της να ανέρχεται σίγουρα σε επταψήφια νούμερα αν και εφ’ όσον πωληθεί από κάποιον που την κατέχει.

Για τη συνέχει και προκειμένου να πάνε στη δεξίωση που ακολούθησε ο Δούκας και η Δούκισσα του Σάσεξ, όπως είναι πλέον ο επίσημος τίτλος του, επιβιβάστηκαν σε ένα από τα τοτέμ της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, την ανοιχτή Jaguar E-Type. Όχι όμως όποια και όποια E-Type αλλά μια ηλεκτρική(!) που παρουσιάστηκε μόλις πέρυσι.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup