Οι Γάλλοι της Peugeot ελπίζουν σε μια καλύτερη εμφάνισή τους στο ράλι Dakar σε σχέση με την απογοητευτική περσινή και για το σκοπό αυτό έχουν αναβαθμίσει και το αυτοκίνητό τους. Έτσι σε σχέση με τον προκάτοχό του το νέο 2008 DKR16 είναι 200 χιλιοστά πιο μεγάλο και άλλα τόσα πιο φαρδύ, ενώ ελαφρώς μειωμένη είναι η απόστασή του από το έδαφος. Μικρότεροι είναι και οι πρόβολοι, ενώ αυξημένη είναι η κάθετη δύναμη (downforce) μεταξύ των δύο άκρων του αμαξώματος, χάρη στο νέο καπό και την εισαγωγή αέρα στην οροφή.
Παράλληλα αλλαγές έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση όσο και στην κατανομή βάρους, ενώ έχει μειωθεί και η μη αναρτώμενη μάζα, χάρη στις ζάντες από μαγνήσιο και τα πιο ελαφριά λάστιχα της Michelin.
Ο V6 turbo diesel των 3.000 κυβικών που βρίσκεται στον πίσω άξονα -το 2008 DKR16 είναι και πάλι αποκλειστικά πισωκίνητο– αποδίδει πλέον 355 ίππους (από 340) και 800 Nm και συνδυάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο, τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα.
Γιάννης Σκουφής