Σύνδεση

Peugeot

Το 508 Peugeot Sport έχει σύστημα πρόωσης εξελιγμένο από την Peugeot Sport

H Peugeot παρουσίασε στη Γενεύη το ηλεκτρικό 508 Peugeot Sport Engineered, που όπως λέει και το όνομά του είναι προσανατολισμένο στις υψηλές επιδόσεις. Σε συνδυασμό βέβαια με χαμηλές εκπομπές ρύπων.  

Με αυτή της την κίνηση η Peugeot θέλει να δείξει πως η ηλεκτρική ενέργεια αποτελεί την πηγή των έξυπνων συστημάτων που η μάρκα ονομάζει «neo-performance», και τα οποία συνδυάζουν την ισχύ με την αποδοτικότητα.

Το έργο της εξέλιξης της νέας αυτής σειράς μοντέλων ανατέθηκε στην Peugeot Sport, η οποία για την εξέλιξη του 508 Peugeot Sport Engineered χρησιμοποίησε την εμπειρία που έχει αποκτήσει από δύο πρωτοποριακά ηλεκτρικά πρωτότυπα: το υπερ-οικονομικό 208 HYbrid FE (2013) με επιδόσεις GTi και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης και το 308 R HYbrid Concept (2015) με 500 ίππους, 730 Nm και 0–100 σε μόλις 4,0 δεύτερα.

Οι τεχνικοί της Peugeot Sport κατάφεραν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα τριών κινητήρων: ενός βενζινοκινητήρα PureTech 200 ίππων, ενός ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων στον εμπρός άξονα και ενός ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων στον πίσω, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, εξασφαλίζοντας μέγιστη ροπή 500 Nm και εκπληκτικές επιδόσεις: 0-100 σε 4,3 δεύτερα και τελική 250 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή οι εκπομπές CO2 κατά WLTP είναι μόλις 49 γραμμάρια το χιλιόμετρο.  

Το ήδη εξαιρετικό πλαίσιο του 508 έχει δεχθεί τις απαραίτητες παρεμβάσεις ώστε να επιτευχθεί το χαμήλωμα του αμαξώματος. Οι προδιαγραφές των αναρτήσεων διαθέτουν νέες παραμέτρους απόσβεσης, ενώ έχουν αυξηθεί τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μετατρόχιο κατά 24 και 12χλστ. αντίστοιχα. Το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί σε βαθμό που να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και περισσότερη απόλαυση στους χειρισμούς.

Από κει και πέρα και περισσότερο από ποτέ, το Peugeot i-Cockpit είναι προσανατολισμένο στις επιδόσεις και στην εμπειρία οδήγησης σχεδόν με τη σκέψη -το μικρό τιμόνι αυξάνει το βαθμό ευκολίας των χειρισμών και το Head Up Display δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στο δρόμο.

Τη συνολική εικόνα στο εσωτερικό  συμπληρώνει η HD οθόνη αφής των 10″ και το ψηφιακό head-up display των 12.3″ με πλήρως διαμορφώσιμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας. Καμία λεπτομέρεια δεν είναι τυχαία – υπάρχει ακόμη και μια λεπτή πινελιά Kryptonite στο εσωτερικό των χειρολαβών των θυρών.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured