Σύνδεση

Featured

To πολύ όμορφο Nio ET5 στοχεύει με αξιώσεις το Tesla Model 3

Για όσους δεν την γνωρίζουν η Nio είναι μία από τις πιο αξιόλογες και αξιόπιστες κινέζικες premium μάρκες, με αποκλειστική ενασχόληση τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Στην Ευρώπη έγινε γνωστή από το ρεκόρ που κατέκτησε με το σπορ μοντέλο της στο Nurburgring και το κρατά ακόμα για ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής. Και αν και δεν έχει εμπορική παρουσία στην Ευρώπη, σε άλλες αγορές φαίνεται ικανή να στριμώξει για τα καλά εταιρίες όπως η Τesla.

To νέο ΕΤ5 είναι ένα πολύ όμορφο ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο δείχνει ικανό να κόψει πωλήσεις από το Model 3. Η σχεδίασή του είναι ιδιαίτερα ελκυστική και φουτουριστική, με πολύ εντυπωσιακή μάσκα η οποία είναι κλειστή και με έντονα δυναμικό σχήμα.

Όπως μπορούμε να δούμε οι λαβές στις πόρτες είναι κρυφές και pop-up, ενώ εξίσου αεροδυναμικό πίσω μέρος συμπληρώνει το αμάξωμα με μήκος 4,79 μέτρα.

Στο σαλόνι κυριαρχεί μία μίνιμαλ αισθητική προσέγγιση, με δύο οθόνες, μία μεγάλη ως κεντρική και μία δεύτερη 10,2 ιντσών στην θέση του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Η Nio κάνει λόγο για επαυξημένη πραγματικότητα και πως έχει συνεργαστεί με τη NREAL και τη Nolo για την από κοινού εξέλιξη γυαλιών AR και VR, με την πρώτη να μπορεί να προβάλλει ένα διαδραστικό μέγεθος οθόνης 201 ιντσών σε 6 μέτρα απόστασης και η δεύτερη να προσφέρει ανάλυση και εφέ.

Το ET5 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα 150 kW εμπρός και ένα 210 kW πίσω, με την συνδυαστική ισχύ να φθάνει στους 490 ίππους και τα 700 Nm ροπής.

Η εταιρία υποστηρίζει ότι η επιτάχυνση 0-100 χλμ.ώρα γίνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ τα εξαιρετικά φρένα με τις τετραπίστονες δαγκάνες μπορούν να φρενάρουν από αυτή την ταχύτητα στα 33,9 μέτρα.

Η στάνταρ μπαταρία είναι των 75 kWh με την αυτονομία να φθάνει στα 550 χιλιόμετρα (με βάση τον κινέζικο τρόπο μέτρησης που είναι μάλλον αισιόδοξος). Η έκδοση με την μπαταρία των 100 kWh φθάνει σε εμβέλεια τα 700 χιλιόμετρα.

Μάλιστα υπάρχει και έκδοση με τα χαρακτηριστικά Ultralong, με μπαταρία των 150 kWh και αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

Οι πωλήσεις του στην Κίνα θα ξεκινήσουν μέσα στο φθινόπωρο του 2022, ενώ αν έχει τις προδιαγραφές για να περάσει και τα τεστ του EuroNCAP, ίσως να έρθει και στην Ευρώπη.

Το μεγαλύτερο μοντέλο με την ονομασία ET7 που θα πωλείται στην Κίνα από το ερχόμενο φθινόπωρο, θα έρθει στην Ευρώπη, σε κάποιες πολύ συγκεκριμένες αγορές, όπως της Γερμανίας, της Νορβηγίας, της Ολλανδίας κ.ά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz