Σύνδεση

BMW

Tέλος τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη από τα σπορ μοντέλα της BMW

Το τμήμα M της BMW, αποφάσισε να απομακρυνθεί από τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (DCT) στα σπορ μοντέλα της. Αντ’ αυτού, θα δώσει προτεραιότητα στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με μετατροπείς ροπής.

Ο Dirk Hacker, επικεφαλής ανάπτυξης της BMW M, δήλωσε ότι τα DCT είναι πλέον ξεπερασμένα και θα επικεντρωθούν σε χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ενδεχομένως με ηλεκτροκίνηση στο μέλλον.

Η απόφαση αυτή ελήφθη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της επόμενης γενιάς της M5, όπου διαπιστώθηκε ότι τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα ροπής παρέχουν μια πιο άνετη οδηγική εμπειρία για καθημερινή χρήση, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικές επιδόσεις.

Ο Hacker προέβλεψε επίσης μείωση της ζήτησης για τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, προβλέποντας την εξάλειψή τους μέσα στα επόμενα έξι με επτά χρόνια.

Ωστόσο, τα μοντέλα M2, M3 και M4 θα συνεχίσουν να προσφέρουν χειροκίνητες εκδόσεις για τους λάτρεις της οδήγησης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured