Σύνδεση

Featured

Τέλος τα ανασφάλιστα οχήματα στην Ελλάδα. Τελευταία προθεσμία για τους αμελείς

Έως το Φεβρουάριο θα έχει λυθεί το οξύ ζήτημα με τα ανασφάλιστα οχήματα, που σκορπούν τον τρόμο στους ελληνικούς δρόμους.

Αυτό δεσμεύτηκε ο υφυπουργός Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης σε συνάντηση που είχε με  εκπροσώπους του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, για ευρύτερα θέματα της αγοράς.

Με αφορμή λοιπόν την παραπάνω συνάντηση ο κ. Υφυπουργός υπουργός δεσμεύτηκε ότι εντός τριμήνου θα έχει οριστικά λυθεί το θέμα με τα ανασφάλιστα οχήματα.

Τα ραβασάκια στους παραβάτες…

Να τονιστεί ότι και σήμερα το αρμόδιο υπουργείο στέλνει ραβασάκια στους αμελείς και καλεί τους πολίτες που λαμβάνουν ειδοποίηση να κάνουν τα εξής:

  • να μπουν στις υπηρεσίες προς πολίτες με τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet
  • να βρουν το παράβολο που έχει δημιουργηθεί για το ανασφάλιστο όχημά σας με τον αριθμό πρωτοκόλλου της ειδοποίησης
  • να κάνουν άμεση πληρωμή του παραβόλου ή να το εκτυπώσετε και να το πληρώσετε σε τράπεζα ή μέσω web banking
  • να ασφαλίσουν το όχημά σας σε οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία χρησιμοποιώντας το πληρωμένο παραβόλο

Πόσα ανασφάλιστα κυκλοφορούν στην Ελλάδα

Σημειώνεται ότι η διενέργεια της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, η οποία έχει αυξημένη κοινωνική σημασία, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 06.06.2017, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, και επέφερε ένα απτό αποτέλεσμα.

Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι κατά το διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και διενεργήθηκε η πρώτη διασταύρωση, οι ασφαλίσεις οχημάτων αυξήθηκαν κατά 510.000, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, αγγίζοντας, για πρώτη φορά, το ιστορικό μέγεθος των 6,26 εκ. ασφαλισμένων οχημάτων στη χώρα.

Συνεπώς, χάρη στη πρόσφατη δράση, ο δημόσιος κίνδυνος από την κυκλοφορία στους δρόμους ενός τόσο μεγάλου αριθμού ανασφάλιστων οχημάτων, μειώθηκε δραστικά.

Ταυτόχρονα όμως, η ηλεκτρονική διασταύρωση κατέδειξε και μια σειρά αστοχιών που οφείλονται, τόσο σε εσωτερικές διοικητικές αδυναμίες -που ξεκινούν αρκετά χρόνια πριν–, όσο και στην κακή ενημέρωση ή αμέλεια των πολιτών.

Σε συνέχεια της πρώτης διασταύρωσης, η δημόσια διοίκηση ανέλαβε πρωτοβουλίες αλλαγής του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, ώστε να δώσει στους πολίτες τη δυνατότητα να διορθώσουν την «εικόνα» του οχήματος τους, όπως αυτή τηρείται στο Μητρώο Οχημάτων.

Παράλληλα, αναπτύχθηκε έντονη συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών, με σκοπό την αναβάθμιση της επικοινωνίας των πληροφοριακών συστημάτων που παρακολουθούν και ενημερώνουν την κατάσταση και τον κύκλο ζωής κάθε οχήματος. Σε κάθε περίπτωση τα ανασφάλιστα οχήματα που κινούνται στην χώρα δεν ξεπερνούν τις 500.000.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz