Σύνδεση

AMG

Tέλος οι V8 από τις Mercedes-AMG C 63;

Mέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι οι επόμενες εκδόσεις των C-Class και S-Class ΑMG θα έχουν μία υβριδική διάταξη, όπως είχε δηλώσει το αφεντικό της εταιρίας Tobias Moers πριν ένα περίπου μήνα.

Τώρα έρχεται να προστεθεί μία ακόμα φήμη που μάλλον θα θορυβήσει τους φίλους της εταιρίας, καθώς όπως φαίνεται ο δίλιτρος τούρμπο της A45 και CLA45 θα μπει και σε μεγαλύτερα μοντέλα. Και το μοντέλο που φαίνεται να έχει τις προδιαγραφές για κάτι τέτοιο θα είναι η νέα AMG C63.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου, η νέα AMG έκδοση της C-Class θα μπορούσε να χρησιμοποιεί ένα mild υβριδικό σύστημα, το ίδιο που υπάρχει στην CLS 53. Στην περίπτωση της έκδοσης ΑΜG πρόθεση της εταιρίας είναι να βγάλουν αρκετά περισσότερα άλογα από τα 22 που προσθέτει στο προαναφερθέν μοντέλο.

Παρά το γεγονός ότι θα χάσει τους μισούς κυλίνδρους της, η ιπποδύναμη θα είναι πολύ κοντά στα 510 άλογα της υπάρχουσας C63 ενώ και η ροπή θα ανέβει σημαντικά. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι παρά την ενσωμάτωση υβριδικού συστήματος, το σύνολο του κινητήρα θα είναι αρκετά ελαφρύτερο από το 8κύλινδρο.

Η νέα C63 θα έχει και άλλες σημαντικές αλλαγές με υιοθέτηση τετρακίνησης η οποία θα διαθέτει το γνωστό Drift Mode, ενώ όπως όλα δείχνουν η ανανεωμένη C-Class θα κάνει την πρώτη της παρουσία στην έκθεση του Παρισιού το 2020, με την C63 να έρχεται περίπου ένα χρόνο αργότερα. Αξιοσημείωτο επίσης το γεγονός ότι θα υπάρχει μία πιο απλή έκδοση AMG, η C53, με μικρότερη ιπποδύναμη και λιγότερο σπορτίφ χαρακτήρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Γιατί άλλαξε το σήμα της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup