Σύνδεση

Audi

Τελικά θα υπάρξει 6κύλινδρο Audi R8;

Τα δημοσιεύματα για μια ανανεωμένη εκδοχή του σούπερ σπορ Audi, του R8, δίνουν και παίρνουν και μάλιστα σε συνδυασμό και με την παρουσίαση μιας καινούργιας βασικής του έκδοσης με τον bi-turbo V6 των 2.900 κυβικών. Το κινητήρα δηλαδή που χρησιμοποιείται στα RS4 και RS5, καθώς και στην Porsche Panamera και στο R8 θα έφτανε τους 500 ίππους. Ή σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή θα ήταν διαθέσιμος, ακριβώς όπως και ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.200 κυβικών σε δύο επίπεδα ισχύος.

Από την άλλη σε συνέντευξή του στο αμερικάνικο Road & Track εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε κατηγορηματικά πως δεν θα υπάρξει 6κύλινδρο R8.

Το τι θα γίνει θα μάθουμε πολύ σύντομα στα τέλη του μήνα, όπου και θα παρουσιαστεί η ανανεωμένη έκδοση του κορυφαίου σπορ Audi. Το οποίο μπορεί μεν με τα τρέχοντα δεδομένα να μην έχει διάδοχη κατάσταση αλλά θα μείνει στα show room της εταιρείας τουλάχιστον μέχρι το 2020. Τότε δηλαδή που αναμένεται να παρουσιαστεί η διάδοχος της Huracan, με την οποία το R8 μοιράζεται πλαίσιο και κινητήρα.

Πάντως η χρήση ενός V6 στο R8 αντιβαίνει στη βασική αρχή της Audi Sport που είναι one car one engine. Δηλαδή κάθε μοντέλο της, ξέρετε αυτά με τον κωδικό RS, είναι διαθέσιμο με έναν και μόνο κινητήρα. Από την άλλη το R8 είναι κάτι το διαφορετικό, ενώ και στην 1η του γενιά ήταν η εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα, μιας μια εκτός από τον V10 των 5,2 λίτρων ήταν διαθέσιμο και με έναν V8 4.200 κυβικών.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Featured

BMW: αυτή είναι η καινούργια σειρά 1 και πιο συγκεκριμένα η top M135i xDrive

BMW

Infiniti Qs Inspiration: ανοίγει το δρόμο για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του μέλλοντος (Video)

Featured

Νέα Mercedes GLB: αυτή είναι η μίνι G-Class. Από 1.330 κ.εκ., με 7 θέσεις και τόσο μεγάλη όσο η GLC

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup