Σύνδεση

Featured

Τα VW ID.4 και ID.5 ανανεώθηκαν. Τεχνολογικά

Η VW προχώρησε στην ανανέωση των ID.4 και ID.5 αναβαθμίζοντάς τα τεχνολογικά αλλά όχι και αισθητικά, μιας και η εμφάνισή τους δεν έχει διαφοροποιηθεί στο ελάχιστο.

Έτσι λοιπόν έχουν υιοθετηθεί νέοι ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι είναι πιο ισχυροί αλλά και πιο οικονομικοί.

Έτσι λοιπόν οι εκδόσεις GTX και των δύο έχουν πλέον ανέβει στους 340 ίππους, +41 ίπποι σε σχέση με έως τώρα, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δεύτερα (από 6,3). Η τελική ταχύτητα πάντως παρέμεινε στα 180 χλμ./ώρα, που πλέον ισχύει και για τις εκδόσεις Pro.

Που με τη σειρά τους έχουν ανέβει στους 286 ίππους και έχουν προσεγγίσει σχεδόν την έως τώρα ιπποδύναμη του GTX. Σημαντική είναι και η αύξηση της ροπής από τα 310 στα 545 Nm, ενώ τα τετρακίνητα Pro 4Mοtion αποδίδουν επίσης 286 ίππους, που είναι 21 πιο πολλοί σε σχέση έως τώρα.

Από πλευράς αυτονομίας το ID.4 με τη μπαταρία των 77,0 kW μπορεί πλέον να καλύψει έως και 550 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ενώ το ID.5 556 χιλιόμετρα.

Επίσης έχει αυξηθεί η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε DC φορτιστή για τα GTX και τα τετρακίνητα 4Μotion στα 175 kW.

Στο εσωτερικό ο επιλογέας ταχυτήτων μετακινήθηκε στην κολώνα του τιμονιού από το περίγραμμα του πίνακα οργάνων, γεγονός που απέτρεψε στον τελευταίο να μεγαλώσει.

Επίσης μεγάλωσε και η οθόνη του συστήματος infotainment στις 12,9 ίντσες ενώ πλέον οι συρόμενοι touch διακόπτες κάτω από την οθόνη φωτίζονται.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured