Μεταξύ των πολλών που έχουν ακουστεί για τα Tesla είναι και οι μεγάλες καθυστερήσεις στις επισκευές τους στις ΗΠΑ (τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια) λόγω προβλημάτων στην παροχή των ανταλλακτικών που χρειάζονταν.
Τα παράπονα ήταν αρκετά, ιδίως μετά την εμφάνιση του Tesla 3 το οποίο πωλείται σε μεγάλους αριθμούς και σε ιδιοκτήτες που μπορεί να βρίσκονται αρκετά μακριά από το κοντινότερο σημείο επισκευής.
Για να μειώσει τους χρόνους αναμονής η εταιρία εφοδιάζει πλέον το λειτουργικό σύστημα των αυτοκινήτων της με ένα διαγνωστικό πρόγραμμα. Αυτό το πρόγραμμα όχι μόνο διαπιστώνει τις βλάβες που υπάρχουν αλλά παράλληλα ενημερώνει τον οδηγό για το τι ανταλλακτικά χρειάζονται.
Στην πιο πρόσφατη εκδοχή του μάλιστα, ο ιδιοκτήτης όχι μόνο γνωρίζει τα ανταλλακτικά αλλά μπορεί να τα παραγγείλει on line από το αυτοκίνητο και να κανονίσει και το service τις ημέρες που τον βολεύει.
Αντίστοιχα η Tesla τον ενημερώνει ότι το ανταλλακτικό βρίσκεται στο σημείο του service και επιτρέπει στον οδηγό να κλείσει την ημερομηνία που θέλει για να επισκεφτεί το συνεργείο.
