Τον ερχόμενο Μάρτιο η Suzuki θα κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον εξηλεκτρισμό, μιας και ο υπάρχον 1.4 Boosterjet της των 140 ίππων θα αντικατασταθεί από μια καινούργια υβριδική μονάδα σε συνδυασμό και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η απόδοση του νέου συνόλου, περισσότερα θα γίνουν γνωστά στην επίσημη πρεμιέρα του, αλλά σίγουρα θα είναι πιο ισχυρός από τους νυν 140 ίππους. Επίσης θα έχει μεγαλύτερη ροπή, κατά 15% μειωμένη κατανάλωση και έως και 20% μικρότερες εκπομπές CO2, στον κύκλο WLTP.
Ο νέος K14D Boosterjet αποτελεί, εκτός από το υβριδικό σύστημα, εξέλιξη του σημερινού, ενώ γενικά οι μηχανικοί της Suzuki έχουν δώσει έμφαση στο βάρος, αναφέροντας πως το επιπλέον βάρος του νέου συνόλου, παρά το ότι είναι υβριδικό, δεν θα ξεπερνά τα 15 κιλά, επιπλέον του παλαιού. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται η μπαταρία ιόντων λιθίου των 48V, η γεννήτρια (ISG) καθώς και ένας μετατροπέας 48V- 12V. Η μπαταρία, μαζί με το μετατροπέα, θα βρίσκονται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, για λόγους κατανομής του βάρους στους δύο άξονες. Ο ηλεκτρικός κινητήρας θα έχει σύνδεση με ιμάντα και θα μπορεί να κινήσει καθαρά ηλεκτρικά το μοντέλο στο οποίο θα είναι τοποθετημένος ο νέος Boosterjet με ταχύτητες έως και 16 χλμ./ ώρα.
Τα μοντέλα της Suzuki στα οποία θα χρησιμοποιηθεί ο νέος κινητήρας είναι τα Swift, Vitara και S-Cross.