Σύνδεση

Featured

Στο μέλλον τα SUV δεν θα είναι πια μόδα…

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να καταλάβει τη δημοτικότητα των SUVs. Αρκεί να ρίξει μια ματιά τριγύρω του για να τα δει παντού.

Λογικό, καθώς είναι η κατηγορία αυτοκινήτων που, ανεξαρτήτως μεγέθους και κόστους, αυξάνει συνεχώς και εδώ και μια δεκαετία τις πωλήσεις της. Χωρίς μάλιστα να παρουσιάζει και σημεία κόπωσης.

Στο μέλλον όμως αυτό μπορεί να αλλάξει και ο λόγος θα είναι η ανάπτυξη και καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης.

Αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο από τη στιγμή που τα πιο πολλά από τα υπάρχοντα SUVs είναι ηλεκτρικά -αυτό συμβαίνει γιατί η έτσι και αλλιώς αυξημένη απόστασή τους από το έδαφος καλύπτει κατά κάποιον τρόπο το ύψος της συστοιχίας μπαταριών που τοποθετείτε συνήθως στο δάπεδο- αλλά είναι πολύ πιθανό.

Και ο λόγος είναι η κακή αεροδυναμική τους, που μπορεί στις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης να μην επηρεάζει κάτι δραματικά, αλλά στις ηλεκτρικές μειώνει την αυτονομία τους. Που είναι ίσως το πιο κρίσιμο μέγεθος σε ένα EV.

Έτσι ένα SUV μπορεί να έχει έως και κατά 50 χιλιόμετρα μικρότερη αυτονομία σε σχέση με ένα αμάξωμα αντίστοιχου μεγέθους με καλύτερη αεροδυναμική όπως είναι π.χ. ένα σεντάν. Από την άλλη αν θέλεις κανείς να απαλείψει αυτό το μείον θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερη μπαταρία, άρα να αυξήσει το βάρος που με τη σειρά του επηρεάζει τόσο την κατανάλωση όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Ταυτόχρονα η ηλεκτροκίνηση εξασφαλίζει εξ ορισμού σε όλους του τύπους αμαξωμάτων μεγαλύτερους χώρους, οπότε και αυτό το πλεονέκτημα των SUVs αποδυναμώνεται.

Οι όποιες αλλαγές στη δημοτικότητα των SUVs αναμένεται να γίνουν έντονα αντιληπτές προς το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo