Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μπορούν τα λάστιχα να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια;

Τα σύγχρονα ελαστικά έχουν ενσωματωμένο έναν αισθητήρα πίεσης που λειτουργεί με μία μικρή μπαταρία, η οποία διαρκεί όσο περίπου και το ελαστικό μέχρι να αντικατασταθεί, προκειμένου να λειτουργεί το υποχρεωτικό σύστημα ελέγχου της πίεσης τους. Το λεγόμενο TPMS -Tyre Pressure Monitoring System.

Η Sumitomo Rubber Industries, η οποία είναι ο 5ος μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο και στο πορτοφόλιό της ανήκει μεταξύ άλλων και η Falken, σε συνεργασία με την Energy Harvest και τα τεχνολογικά κέντρα έρευνας και εξέλιξης της Osaka στην Ιαπωνία μελετούν ένα νέο κόνσεπτ.

Το οποία βασίζεται σε μια απλή ιδέα: ένα στοιχείο αποτελείται από δύο ελαστικές επιφάνειες που κατά την κύλιση μπορούν να έρθουν σε επαφή και να παράξουν στατικό ηλεκτρισμό ο οποίος αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του TPMS.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Πόσο κοστίζει το σέρβις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα;

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσες… ημέρες χρειάζεται ένα Tesla Model 3 για να φορτίσει από τον ήλιο; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup