Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μπορούν τα λάστιχα να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια;

Τα σύγχρονα ελαστικά έχουν ενσωματωμένο έναν αισθητήρα πίεσης που λειτουργεί με μία μικρή μπαταρία, η οποία διαρκεί όσο περίπου και το ελαστικό μέχρι να αντικατασταθεί, προκειμένου να λειτουργεί το υποχρεωτικό σύστημα ελέγχου της πίεσης τους. Το λεγόμενο TPMS -Tyre Pressure Monitoring System.

Η Sumitomo Rubber Industries, η οποία είναι ο 5ος μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο και στο πορτοφόλιό της ανήκει μεταξύ άλλων και η Falken, σε συνεργασία με την Energy Harvest και τα τεχνολογικά κέντρα έρευνας και εξέλιξης της Osaka στην Ιαπωνία μελετούν ένα νέο κόνσεπτ.

Το οποία βασίζεται σε μια απλή ιδέα: ένα στοιχείο αποτελείται από δύο ελαστικές επιφάνειες που κατά την κύλιση μπορούν να έρθουν σε επαφή και να παράξουν στατικό ηλεκτρισμό ο οποίος αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του TPMS.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup