Τα σύγχρονα ελαστικά έχουν ενσωματωμένο έναν αισθητήρα πίεσης που λειτουργεί με μία μικρή μπαταρία, η οποία διαρκεί όσο περίπου και το ελαστικό μέχρι να αντικατασταθεί, προκειμένου να λειτουργεί το υποχρεωτικό σύστημα ελέγχου της πίεσης τους. Το λεγόμενο TPMS -Tyre Pressure Monitoring System.
Η Sumitomo Rubber Industries, η οποία είναι ο 5ος μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο και στο πορτοφόλιό της ανήκει μεταξύ άλλων και η Falken, σε συνεργασία με την Energy Harvest και τα τεχνολογικά κέντρα έρευνας και εξέλιξης της Osaka στην Ιαπωνία μελετούν ένα νέο κόνσεπτ.
Το οποία βασίζεται σε μια απλή ιδέα: ένα στοιχείο αποτελείται από δύο ελαστικές επιφάνειες που κατά την κύλιση μπορούν να έρθουν σε επαφή και να παράξουν στατικό ηλεκτρισμό ο οποίος αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες του TPMS.
