Mεγάλες αλλαγές έρχονται στο πρωτάθλημα WRC με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να αποκτούν ηλεκτροϋβριδικό σύστημα κίνησης από την σεζόν του 2022.
Στην αρχική φάση θα έχουν κάποιες κοινές προδιαγραφές, όμως από το 2025 και μετά οι κατασκευαστές θα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Οι κανονισμοί αναφέρουν ότι θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης (κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει έξτρα ηλεκτροκινητήρας και μπαταρία) στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στις ειδικές, καθώς και υβριδικό boost στην διάρκεια των κανονικών ειδικών.
Μία ακόμα σημαντική αλλαγή αφορά το “πάγωμα” στην εξέλιξη των ελαστικών από το 2021 έως το 2024 έτσι ώστε να κρατηθεί χαμηλά το κόστος για την μετάβαση στο υβριδικό σύστημα. Επίσης από το 2022 θα επιτρέπεται να συμμετέχει αυτοκίνητο με χωροδικτύωμα αλλά αμάξωμα από κανονικό παραγωγής ενώ θα μπορούν να συμμετέχουν και αυτοκίνητα από την μικρομεσαία κατηγορία (και όχι μόνο από τα supermini) κάτι που ίσως σημάνει και την επιστροφή της Subaru.
Πάντως τα υβριδικά συστήματα δεν είναι κάτι άγνωστο στους αγώνες, αφού στην Formula 1 εφαρμόζονται ήδη από το 2014 ενώ αρκετοί κατασκευαστές του WRC (κυρίως η Citroen) ζητούσαν την εφαρμογή τους και στο WRC έτσι ώστε να υπάρξουν και τα ανάλογα οφέλη για το μάρκετινγκ των επιβατικών μοντέλων της εταιρίας.
