Σύνδεση

Featured

Τα 3 σημάδια που θα σε αναγκάσουν να αποσύρεις το παλιό σου αυτοκίνητο

Με δεδομένο το ότι ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα είναι ο πλέον γηρασμένος στην Ευρώπη ένα ιδιαίτερο σημαντικό θέμα που δεν το αγγίζουν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων είναι πότε πρέπει να αποχωριστούν το όχημα τους, με γνώμονα την ασφάλεια.

Όσο καλά συντηρημένο και να είναι έρχεται η ώρα που θα πρέπει να το «παρκάρουμε» για δικό μας καλό αλλά και της κοινωνίας γενικότερα.

Ποια είναι όμως τα σημάδια του αποχωρισμού;

Όταν το αυτοκίνητό σου δεν σου προσφέρει την αίσθηση της ασφάλειας 

Όταν δεν νιώθεις ασφαλής στο ίδιο το αυτοκίνητό σου, και αυτό δεν διορθώνεται με καμία επισκευή, δεν υπάρχει άλλη λύση πέρα από την απόσυρση ή την πώλησή του για ανταλλακτικά. Στο σημείο αυτό να τονιστεί ότι αν οδηγήσετε ένα τελευταίο μοντέλο, ακόμα και από τα φθηνότερα, θα εκπλαγείτε με την διαφορά που έχει στην οδήγηση με το δικό σας…Τότε πραγματικά θα σκεφτείτε ότι η αίσθηση της ασφάλειας του παλιού δεν έχει σχέση με αυτή του νέου.

Όταν η μία βλάβη σκάει μετά την άλλη

Αυτό είναι ένα ακόμα σημάδι ότι τα υλικά έχουν αρχίσει και… εγκαταλείπουν. Και δεν μιλάμε πια μόνο για την αντικατάσταση ενός υαλοκαθαριστήρα ή την τοποθέτηση νέας μπαταρίας, που είναι μέσα στο πρόγραμμα, αλλά για άλλες ζημιές πιο σοβαρές, όπως η επισκευή του κινητήρα. Που ξεκινούν από τα 1.000 ευρώ και ανεβαίνουν. Αν μάλιστα κάνει κανείς και τις πράξεις -πόσο μου κοστίζει η συντήρηση σε σχέση με την τιμή μεταπώλησης κ.λπ.- τότε η απόσυρση είναι μονόδρομος.

Όταν το κόστος για να το ασφαλίσεις είναι υπερβολικό

Όσο και να κόψεις σε καλύψεις ή σε διάρκεια, σίγουρα το κόστος της ασφάλειας είναι πιο ακριβό, όσο γερνάει το αυτοκίνητό σου. Για αυτό και καλό είναι να κάνεις πολύ καλή έρευνα αγοράς για την ασφάλεια που σε συμφέρει, και να διαλέξεις αυτήν που σου δίνει τη δυνατότητα να διαλέξεις και τις καλύψεις που θέλεις εσύ και τη διάρκεια που σε βολεύει, ανάλογα με τον προϋπολογισμό σου. Και τι καλύψεις χρειάζεται ένα παλιό αυτοκίνητο; Ε, σίγουρα δεν συμφέρει να υπάρχει μικτή Κάλυψη για ένα όχημα 20 ετών. Αντιθέτως, σίγουρα πρέπει να έχεις Οδική Βοήθεια όταν σύμφωνα με τα στοιχεία της Hellas Direct, το 65% των αυτοκινήτων που μένουν στον δρόμο και καλούν για Οδική Βοήθεια, είναι πάνω από 10 ετών.

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Hellenic Vanagon

    07/07/2023 στις 19:29

    Καλά τα λέτε πλην όμως:
    1)Για την ασφάλεια: Passat b3 1992, χωρίς αερόσακους, συντελεστής θνησιμότητας κατά IIHS:¨24
    Passat 2014 κατά IIHS: 42
    (με πολλά και διάφορα συστήματα και αερόσακους, φυσικά).
    Η αίσθηση οδήγησης του SYNCRO g60 που διαθέτω, (ABT κιτ στους 200 ίππους και ~240 χλμ./ώρα τελική, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση, αυτόματη διόρθωση πορείας, αερανάρτηση πίσω, abs, clima, trip computer και άλλα πολλά), είναι σε άλλο επίπεδο σε σχέση με οτιδήποτε, οιασδήποτε χρονολογίας.

    2)320.000 χλμ. και ο g60 κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί ποτέ για επισκευή ενώ ακούγεται όπως ο ήχος…ραπτομηχανής, χωρίς, δηλαδή, συντονισμούς και οξείς ήχους.
    Στα 310.000 χλμ. η φλάντζα κυλινδροκεφαλής, από τις πλέον πολυέξοδες επισκευές, ΔΕΝ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ, αλλά, αντ’ αυτού, αλλάχτηκαν 8 μπουλόνια κυλινδροκεφαλής, PAYEN, αξίας…10€, (ναι, δέκα ευρώ που άλλαξα μόνος μου).

    Γενικότερα, το αυτοκίνητο παρουσιάζει μόνο τις αναμενόμενες βλάβες σε σχέση με τα χιλιόμετρά του, όπως φυσιολογικές βλάβες στους τρεις κομπρέσσορες που διαθέτει, (g60=250.000 από αβλεψία δική μου δεν έγινε η απαραίτητη συντήρηση,αλλά άντεξε καλύτερα από τούρμπο, κλιματισμού, διαρροή στυπιοθλήπτη στον καλλύτερο συμπιεστή ever, SANDEN SD709, Webasto αερανάρτησης, προσθήκη στο ελατήριο του κυλίνδρου ελάχιστου πλαστικού δαχτυλιδιού), κρεμαγιέρα αλλαγή στις τσιμούχες κ.τ.λπ..

    Πολλοί και διάφοροι, στο μεταξύ, άλλαξαν στα αυτοκινητά τους, κινητήρες, (TSI), σασμάν, (διπλόδισκα), τετρακινήσεις, (haldex), και…ολόκληρα αυτοκίνητα!

    Ανταλλακτικά άφθονα και πάμφθηνα για οτιδήποτε, τόσο καινούργια όσο και μεταχειρισμένα, ιδιαίτερα δε από εταιρείες απόσυρσης μέχρι και…δώρο.

    3)Τα ιστορικά αυτοκίνητα, τριακονταετίας, ασφαλίζονται, σχεδόν, δωρεάν!

    Γενικά, το αυτοκίνητο, μετά από τριάντα χρόνια λειτουργίας, είναι πανέτοιμο, τουλάχιστον, για άλλα τόσα, εκπέμποντας, σχεδόν, μηδενικούς ρύπους με την χρήση ανάφλεξης πλάσματος, (syncrovention)!

    Φυσικά υπάρχουν και οι απόψεις που υπαγορεύονται από συμφέροντα. Ελπίζω οι δικές σας να διαμορφώνονται…αλλιώς.

    Σας ευχαριστώ.

    Τα παραπάνω ήταν η άποψη της μοναδικής, παγκοσμίως, αίρεσης αυτοκινήτου,

    THE SYNCRO HERESY

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured