Σύνδεση

Featured

ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ… “ΑΓΡΟΤΙΚΟ” ΤΗΣ MERCEDES (VIDEO)

Οι φήμες και οι διαδόσεις για την παραγωγή ενός “αγροτικού” από την Mercedes φαίνεται να παίρνουν ένα οριστικό τέλος, καθώς στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι οι υπεύθυνοι της Γερμανικής εταιρίας ξεκαθάρισαν πολλά από τα “μυστικά” του συγκεκριμένου οχήματος. Και παράλληλα έδωσαν ένα απτό χρονοδιάγραμμα για την παρουσίασή του θα παρουσιαστεί μέσα στον Οκτώβριο με την έναρξη των πωλήσεων να ξεκινούν προς το τέλος του 2017.

Για όσους δεν έχουν ήδη “συντονιστεί” με την εκ πρώτης όψεως παράδοξη απόφαση της Mercedes να κατασκευάσει και αυτή ένα pick-up, αξίζει να σημειώσουμε μερικά βασικά στοιχεία που αφορούν την σύλληψη αλλά και την εκτέλεσή του. Πρόκειται για μία συνεργασία των Γερμανών με το γκρουπ Renault-Nissan και στην ουσία είναι μία παραλλαγή του νέου Navara, από το οποίο θα δανείζεται τα βασικά δομικά στοιχεία των μηχανικών του μερών (πλαίσιο, αναρτήσεις κ.λπ.).

Το GLT όπως κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το όνομά του, θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Renault στην Κόρδοβα της Αργεντινής και της Nissan στην Βαρκελώνη της Ισπανίας αντίστοιχα. Το σχήμα του είναι προφανές ότι έχει βάση το Navara, όμως οι άνθρωποι της Mercedes δήλωσαν στο Παρίσι ότι θα κάνουν σημαντικές επεμβάσεις έτσι ώστε το GLT να είναι ένα προϊόν το οποίο θα ανταποκρίνεται στα υψηλά στάνταρ της γερμανικής εταιρίας.

Οι υπεύθυνοι για την εξέλιξή τους υποστηρίζουν ότι το αυτοκίνητο θα είναι ένα πραγματικό Mercedes καθώς όχι μόνο θα διαθέτει διαφορετικά και πιο ποιοτικά υλικά στην καμπίνα, αλλά θα εφοδιάζεται και με όλα τα σύγχρονα και πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που έχει και η υπόλοιπη γκάμα των τετρακίνητων της εταιρίας. Ως εκ τούτου δεν πρόκειται να είναι στην κατηγορία τιμής του Navara, αποτελώντας μία μοναχική πρόταση “κύρους” σ’ αυτή την ειδική κατηγορία οχημάτων.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, μοιάζει ως λογική επιλογή για την βασική έκδοση ο 2,5λιτρος κινητήρας που κινεί και το Navara. Eνώ υπάρχουν φήμες ότι θα εφοδιάζεται και με ένα κινητήρα της ίδιας της Mercedes, τον V6, τρίλιτρο τούρμπο-ντίζελ, με απόδοση 258 ίππους.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε η εταιρία, το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να πωλείται στις αγορές της Ευρώπης, της Νοτίου Αφρικής, της Λατινικής Αμερικής και της Αυστραλίας μετά το μισό του 2017, ενώ όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι της εταιρίας στο Παρίσι, δεν πρόκειται να πάει και στην αγορά των ΗΠΑ. Οι ίδιοι δικαιολόγησαν την απόφαση να αποκλείσουν την τεράστια για τα pick up αγορά των ΗΠΑ, καθώς στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού αυτού του μεγέθους τα “αγροτικά” θεωρούνται μικρά (!) και κυριαρχούν άλλου είδους κατασκευές (όπως το Ford F-150, σε μία πληθώρα εκδόσεων και τονάζ).

Όπως και να έχει, το ότι φθάσαμε να μιλάμε για “τονάζ” και “διπλοκάμπινα” αναφερόμενοι σε μία Mercedes δεν είναι απλά ένα μόνο δείγμα των καιρών. Είναι πάνω απ’ όλα η απόδειξη ότι η γερμανική εταιρία βρίσκεται στο αποκορύφωμα της δύναμής της, δίνοντας το “παρών” σε κάθε είδους κατηγορία, καλύπτοντας όλη την γκάμα των οχημάτων, από φορτηγά και λεωφορεία μέχρι και… αγροτικά.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Dimitrios

    11/10/2016 στις 21:03

    Τοναζ και mercedes μοιαζουν ασυνδετα σε οσους αδαεις δε γνωριζουν οτι η φιρμα κατασκευαζει φορτηγα ολων των μεγεθων εδω και πολλαααα χρονια.Το παραδοξο λοιπον ειναι οτι δεν το παραγει μονη της ως οφειλει στην ιστορια της παρα συνεργαζεται με τη DATSUN…Αυτο ειναι σημειο των καιρων…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota