Σύνδεση

Suzuki

SUZUKI: ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ S-CROSS

Από τα πιο οικονομικά και καθαρά μοντέλα της κατηγορίας του αποδεικνύεται το καινούργιο Suzuki S-Cross, μιας και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία το diesel DDiS χρειάζεται 4,4 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα και 4,6 ως 4x4, με το εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης AllGrip. Οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 είναι 115 και 120 γραμμάρια το χιλιόμετρο, που με τη σειρά τους αντιστοιχούν σε 103,5 και 108 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας, αλλά και στην ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.

Στο δακτύλιο κυκλοφορεί κάθε μέρα και το βενζινοκίνητο S-Cross, που καταναλώνει από 5,5 έως 5,7 λίτρα αμόλυβδης σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο CVT των 6 σχέσεων, με τη δεύτερη τιμή να αντιστοιχεί στην τετρακίνητη εκδοχή του (CO2 125 και 130 γραμμάρια, τέλη 137,5 και 143 ευρώ αντίστοιχα). Με χειροκίνητο κιβώτιο τα παραπάνω νούμερα διαμορφώνονται σε 5,5 λίτρα/ 100 χλμ. για το προσθιοκίνητο και 5,9 για το 4x4 (CO2: 127 και 135).

Τόσο ο κινητήρας πετρελαίου όσο και αυτός της βενζίνης του καινούργιου Suzuki S-Cross είναι 1.600 κυβικών με 120 ίππους, τα χειροκίνητα κιβώτια είναι 6 και 5 σχέσεων, ενώ το νέο σύστημα τετρακίνησης AllGrip έχει 4 προγράμματα λειτουργίας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz