Σύνδεση

Ferrari

ΥΒΡΙΔΙΚΗ Η SUPER FERRARI

Αυτή είναι μια πρώτη εικόνα του πίσω μέρους της νέας υπερ- Ferrari, που θα αντικαταστήσει –όσο μπορείς κανείς να το πει- την Enzo στο top of the line της γκάμας των ιταλικών υπερ-αυτοκινήτων.

Και μπορεί αυτό το περίγραμμα του πίσω μέρους να μη μας δίνει καμία αίσθηση για τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Ντιτρόιτ, αλλά από την άλλη είναι βέβαια πως το πλαίσιο θα είναι μονοκόκ, από ανθρακόνημα και κατασκευασμένο στο χέρι. Από ειδικούς της αγωνιστικής ομάδας της Φόρμουλα 1, μιας και οι συνηθισμένες, πιο βιομηχανικές μέθοδοι παραγωγής δεν κρίθηκαν απόλυτα επαρκείς για το super super car με το cavallino rampante.

Γεγονός είναι πάντως πως το πλαίσιο της F70, αυτός είναι ο εσωτερικός κωδικός εξέλιξης, σε σχέση με αυτό της προκατόχου της, της Enzo, είναι 20% πιο ελαφρύ και 27% πιο άκαμπτο.

Το βασικό στοιχείο του συστήματος πρόωσης, που είναι επηρεασμένο από το KERS της Φόρμουλα 1, είναι ο συμβατικός V12, που είναι τοποθετημένος εγκάρσια, αρκετά μπροστά από τον πίσω άξονα και ο οποίος αποδίδει 800 ίππους. Ακριβώς πίσω του είναι το αυτόματο κιβώτιο και ακολουθεί ο ηλεκτροκινητήρας των 74 kW (100 PS), ο οποίος συνδέεται με τον έναν από τους δύο συμπλέκτες του κιβωτίου. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η συνεχής παροχή ισχύος, που συνδυαστικά φτάνει τους 900 ίππους. Παράλληλα στο κυριολεκτικά φουλ μηχανοστάσιο της F70 (η επίσημη επωνυμία θα ανακοινωθεί μάλλον στην πρεμιέρα ή λίγο πριν) θα υπάρχει και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που θα τροφοδοτεί τα δευτερεύοντα συστήματα.

Ακριβώς όπως συνέβη και με την Enzo έτσι και η παραγωγή της διαδόχου της θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη, ενώ πρακτικά τα αυτοκίνητα θα δοθούν σε πολύ καλούς και πιστούς πελάτες της μάρκας. 

{gallery}photos/31/news/SUPER-FERRARI{/gallery}


Επόμενο:

SUV RENAULT CLIO

Μη χάσεις:

NEA SKODA OCTAVIA RS

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi