Σύνδεση

Samsung

Σούπερ μπαταρία με στερεού τύπου (solid state) ηλεκτρολύτη για αυτονομία 800 χιλιομέτρων από τη Samsung

Σε ότι αφορά τις μπαταρίες οι ειδικοί προσπαθούν εδώ και χρόνια να αυξήσουν την ενεργειακή πυκνότητά τους και ταυτόχρονα να μειώσουν το βάρος τους, με στόχο φυσικά την αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα οποία θα τοποθετούνται.  

Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση ηλεκτρολυτών στερεού τύπου (solid state), που επιπρόσθετα είναι και πιο ασφαλείς από τις ιόντων λιθίου με υγρούς ή τζελ ηλεκτρολύτες σε ότι αφορά την ανάφλεξή τους.

Αυτή είναι η μια πλευρά, η καλή, των soled state μπαταριών. Η άλλη, η κακή, είναι καταρχήν το υψηλό τους κόστος και στη συνέχεια η διαφοροποίηση των δυνατοτήτων τους μετά από έναν αισθητά πιο μικρό κύκλο επαναφορτίσεων.

Στο Samsung Advanced Institute of Technology (SAIT) πάντως ισχυρίζονται πως τα παραπάνω ζητήματα έχουν σε σημαντικό βαθμό επιλυθεί με την αντικατάσταση των ανοδίων λιθίου- μετάλλου με άργυρου- πυριτίου, που επεκτείνουν τη μακροζωία των μπαταριών solid state. Από την άλλη το ασήμι κοστίζει σε σχέση με το λίθιο.

Οι δοκιμές που έγιναν στο νέο τύπο μπαταρίας έδειξαν πως σε ένα ηλεκτρικό με αυτονομία 800 χιλιόμετρα η μπαταρία λειτουργεί απροβλημάτιστα και με την ίδια απόδοση για περισσότερες από 1.000 φορτίσεις. Κάτι που σημαίνει πως θεωρητικά δεν εμφανίσει θέματα για έως και για 800.000 χιλιόμετρα. Και τα μισά να είναι πάλι πρόκειται για εξαιρετικό νούμερο, ενώ ταυτόχρονα ο όγκος της μπαταρίας θα είναι ο μισός σε σχέση με μια αντίστοιχη τρέχουσας τεχνολογίας.  

Η μπαταρία αυτή θα είναι διαθέσιμη προς τα τέλη της δεκαετίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota