Η Samsung ανακοίνωσε πως εξελίσσει μια νέα γενιά συσσωρευτών ιόντων- λιθίου, οι οποίες θα είναι έτοιμες προς χρήση μέχρι το 2020. Με βάση τις προδιαγραφές τους που ανακοίνωσε η κορεάτικη εταιρεία η πλήρης φόρτισή τους που θα διαρκεί 20 λεπτά της ώρας θα εξασφαλίζει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, ενώ για να φορτίσουν στο 80% της χωρητικότητάς τους, με το οποίο θα καλύπτονται μέχρι και 500 χιλιόμετρα, δεν θα απαιτείται χρόνος μεγαλύτερος από το να πιεί κανείς έναν καφέ.
Για τις νέες αυτές μπαταρίες θα κατασκευαστεί και ένα καινούργιο εργοστάσιο συνολικού κόστους 357 εκατομμυρίων ευρώ στην Ουγγαρία, ο ρυθμός παραγωγής τους θα μπορεί να καλύψει μέχρι και 50.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα ετησίως, ενώ θα είναι διαθέσιμες αρχικά για τη BMW i3, το Tesla Model 3 και αντίστοιχα μοντέλα της Ford.
Σε ότι αφορά πάντως την Tesla ο Elon Musk είχε «τουϊτάρει» το καλοκαίρι πως θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Panasonic, με αποτέλεσμα η μετοχή της τελευταίας να εκτοξευθεί. Στο φετινό Ντιτρόιτ όμως έγινε γνωστό πως η τεχνολογία της νέας «κυλινδρικής» μπαταρίας της Samsung, της «2170» όπως ονομάζεται λόγω της διαμέτρου της των 21 χιλιοστών και του μήκος της των 70, θα αποτελέσει μέρος της συνεργασίας με τις Tesla και Panasonic για την παραγωγή νέων μπαταριών στο Gigafactory στο Λας Βέγκας.
Γιάννης Σκουφής