Σύνδεση

Featured

Έτσι θα μπορούσε να είναι μια σύγχρονη, ηλεκτρική Barchetta της Fiat

Το παρελθόν σαφώς και αποτελεί έμπνευση για την αυτοκινητοβιομηχανία και ένα καλό παράδειγμα θα μπορούσε να είναι και η Barchetta της Fiat. Το μικρό ρόουντστερ με το χαρακτηριστικό σχήμα που ταίριαζε με το όνομά της (βαρκούλα στη γλώσσα μας), που είχε παρουσιαστεί το 1995.

Μια σύγχρονη εκδοχή της Barchetta δημιούργησε ο Marco Maltese, ειδικός στη δημιουργία ψηφιακών εικόνων και όπως βλέπουμε μπόρεσε να συνδυάσει επιτυχημένα το ρετρό με το σύγχρονο. Τόσο εκτός όσο και εντός, όπου ο ψηφιακός πίνακας ταιριάζει πολύ με τους κλασικούς διακόπτες.  

Με βάση τα λεγόμενα του Maltese μια σύγχρονη Barchetta θα μπορούσε να έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος με απόδοση 240 ίππων. Σχεδόν τους διπλάσιους δηλαδή από τους 131 από 1.800 κυβικά της αρχέτυπης. Το οποίο υποτίθεται πως έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος που αποδίδει 240 ίππους. Η αρχέτυπη Barchetta είχε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.800 κυβικών με 131 ίππους.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota