Σύνδεση

Mitsubishi

Η συμμαχία Renault Nissan Mitsubishi επαναπροσδιορίζει το μέλλον της

H συμμαχία των Renault Nissan Mitsubishi και κυρίως οι σχέσεις των δύο πρώτων που είναι και οι βασικοί συνομιλητές έχει περάσει τον τελευταίο καιρό από χίλια κύματα. Με την υπόθεση Ghosn, με την προοπτική συνεργασίας της Renault με τη FCA, με τους προβληματισμούς και των δύο πλευρών..

Από ότι φαίνεται όμως έχει βρεθεί ένα νέο modus vivendi το οποίο παρουσιάστηκε από κοινού σε μια συνέντευξη τύπου. Στην οποία τονιζόταν με κάθε ευκαιρία πως οι εταιρείες έχουν σταθερούς δεσμούς και θα προχωρήσουν μαζί ακολουθώντας το μοντέλο leader follower. Σύμφωνα με το οποίο μια από τις εταιρείες θα αναλαμβάνει ένα πρότζεκτ και οι άλλες θα ακολουθούν.   

Από κει και πέρα υπάρχει πρόθεση περιορισμού των υπάρχοντων μοντέλων σε ένα ποσοστό που μπορεί να φτάσει και το 20% μέχρι το 2025. Από την άλλη θα αυξηθεί από το 9 στο 48% η εξέλιξη νέων μοντέλων. Και σύμφωνα με το μοντέλο που προαναφέραμε η μια από τις εταιρείες θα αναλαμβάνει την εξέλιξη ενός νέους αυτοκινήτου και οι άλλες απλά θα κάνουν κάποιες μικρο- αλλαγές για τα δικά τους.

Με τον τρόπο αυτό θα αυξηθεί και η χρήση κοινών πλαισίων, ενώ θα χρησιμοποιηθούν και κοινά αμαξώματα με τα δίδυμα ή τρίδυμα μοντέλα να κατασκευάζονται και στο ίδιο εργοστάσιο. Με τον τρόπο αυτό το κόστος εξέλιξης νέων μοντέλων θα μειωθεί μέχρι και κατά 40%.

[ngg src=”galleries” ids=”5222″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Για την Ευρώπη π.χ. και στα C SUV leader θα είναι η Nissan, για τις κατηγορίες B και B SUV, leader θα είναι η Renault, ενώ η ίδια λογική θα εφαρμοστεί και ένα περιοχή του κόσμου, καθώς η στρατηγική σε αυτήν θα καθορίζεται από την εταιρεία που έχει to μεγαλύτερο ειδικό βάρος σε αυτήν.

Έτσι στην Ευρώπη και τη Νότια Αμερική, τον πρώτο λόγο θα έχει η Renault, στη Βόρεια Αμερική, την Ιαπωνία και την Κίνα η Nissan, ενώ στο μεγαλύτερο μέρος της Αφρικής και στην Αυστραλία, επικεφαλής θα είναι η Mitsubishi.

Στις νέες τεχνολογίας η Nissan θα έχει την ευθύνη της αυτόνομης οδήγησης και η Renault για το e-Body και τη δημιουργία της ηλεκτρικής και ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής των νέων οχημάτων.

Στους κινητήρες, η Renault θα εξελίσσει τα μικρά σύνολα βενζίνης και τους diesel, η Nissan τους μεγάλους βενζινοκινητήρες και αυτούς των ultra mini αυτοκινήτων και η Mitsubishi, τους PHEV για τις κατηγορίες C και D. Στην πλήρη ηλεκτροκίνηση η Renault θα ασχολείται με το πλαίσιο CMF-A/B ePT και η Nissan με το CMF-EV ePT.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Ανανέωση για το Audi A3 και νέα, πιο off road έκδοση Allstreet

Audi