Σύνδεση

Featured

Το Seat Tarraco 1.5 TSI είναι ιδανικό για οικογενειακές μετακινήσεις και όχι μόνο

Το έως και εφταθέσιο Tarraco είναι η λογική εξέλιξη της γκάμας των SUV της Seat, μιας και τοποθετείται  στην κορυφή της αποτελώντας συνολικά τη ναυαρχίδα της. Και ως το top μοντέλο, αλλά και ως αυτό που παρουσιάστηκα τελευταίο δίνει και το τόνο για τις επόμενες κινήσεις, ως προς την αισθητική τουλάχιστον, της ισπανικής μάρκας.

Η οποία τον τελευταίο καιρό διανύει ίσως την πιο επιτυχημένη περίοδο της ιστορίας της, σημειώνοντας συνεχώς ρεκόρ πωλήσεων, εμπλουτίζοντας τη γκάμα της με νέα μοντέλα, διευρύνοντάς της με καινούργιες υπο- μάρκες όπως είναι η Cupra και προχωρώντας προς τον εξηλεκτρισμό.

Σε αυτό το ιδιαίτερα θετικό για τη Seat πλαίσιο το Tarraco δείχνει, όπως προαναφέραμε, τη  σχεδιαστική κατεύθυνση που θα ακολουθηθεί. Με την πιο εμφατική του μάσκα που πέρα από το στυλ και το χαρακτήρα συμβάλλει και στην άμεση αναγνώρισή του, τους στάνταρ LED προβολείς -LED είναι και τα πίσω φώτα, που μαζί με τα φώτα ημέρας διαμορφώνουν τη φωτεινή υπογραφή του Tarraco- αλλά και τη χαρακτηριστική «τριγωνική» διαμόρφωση της πίσω κολόνας  του μεγάλου SUV.

Το μήκος του οποίου φτάνει σχεδόν τα 4,74 μέτρα, ενώ εξίσου μεγάλο είναι και το μεταξόνιό του των 2.790 χιλιοστών, γεγονός που έχει φυσικά άμεσο και θετικό αντίκτυπο στους χώρους στο εσωτερικό του. Στην πενταθέσια διαμόρφωση της δοκιμής μας οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, ακόμα κι αν οι πλάτες του είναι στην πιο κάθετή τους θέση και έχει μετατοπιστεί ολόκληρο όσο πιο μπροστά γίνεται. Στην περίπτωση αυτή έχει μεγαλώσει και άλλο το έτσι κι αλλιώς τεράστιο πορτμπαγκάζ, που στην πενταθέσια διαμόρφωση έχει ελάχιστη χωρητικότητα 760 λίτρων.

Φυσικά στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές θέσεις και θήκες για κουτιά αναψυκτικών, μπουκάλια νερού, αλλά και για όλες τις φορητές συσκευές που αποτελούν πλέον αναπόσπαστα στοιχεία της καθημερινότητας μας. Ταυτόχρονα, η ποιότητα της κατασκευής και των υλικών είναι ιδιαίτερα καλή, ενώ ο διάκοσμος σύγχρονος και κυρίως high-tech.

Το τελευταίο προκύπτει κυρίως από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών, τη διαμόρφωση του οποίου μπορεί να επιλέξει ο οδηγός, καθώς και από την οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η τελευταία είναι βέβαια το κέντρο του συστήματος infotainment και στην οποία προβάλλεται και η εικόνα από την πολύ χρήσιμη, λόγω μεγέθους του αυτοκινήτου, οθόνη οπισθοπορείας.

Το «παρών» δίνουν και πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ σπάνια το πολύ καλά στημένο Tarraco θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό του. Κι αυτό γιατί και τα περιθώρια πρόσφυσής του είναι υψηλά και το μεγάλο του μεταξόνιο εξασφαλίζει τη σταθερότητά του στις μεγάλες ταχύτητες της εθνικής οδού (τελική 201 χλμ./ώρα).

Στους δευτερεύοντες δρόμους μπορεί να μην κρύβει τον όγκο του, αλλά είναι αρκετά ευέλικτο, ενώ ο turbo τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων είναι μεν ελαστικός από αρκετά χαμηλά, αλλά ο οδηγός χρειάζεται να ασχοληθεί με το σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο των 6 σχέσεων με τον ακριβή επιλογέα αν θέλει να κινηθεί σβέλτα. Ειδικά με πλήρη σύνθεση επιβατών. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το Tarraco, που χρειάζεται 9,7 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα, είναι οικονομικό, μια και κατά μέσο όρο αρκείται σε 8,4 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Όσο για την τιμή του, ξεκινά από τα 28.600 ευρώ.

SEAT TARRACO 1.5 TSI
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.735×1.839×1.658 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.790 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 760 λίτρα
Βάρος: 1.599 κιλά
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 150 PS/ 5.000- 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/ 1.500- 3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 9,7”, 201 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 8,4 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 147 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 272 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

[ngg src=”galleries” ids=”4794″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured