Σύνδεση

SEAT

ΝΕΟ SEAT LEON

Αν η εικόνα που έχετε για το Seat Leon είναι πως πρόκειται για ένα μικρο-μεσαίο με σπορ χαρακτήρα και στυλ η νέα του γενιά έρχεται να την επιβεβαιώσει και με το παραπάνω. Κι αυτό γιατί όχι μόνο δείχνει αλλά και είναι πιο κόμπακτ σε σχέση με την προκάτοχό της (-5 εκατοστά το μήκος, το σύνολο 4,26 μέτρα), πιο δυναμική έχοντας μεταφέρει το οπτικό βάρος του σχεδιασμού πάνω από τον πίσω άξονα και με σαφώς περισσότερες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες όπως είναι τα φωτιστικά σώματα, η τραπεζοειδής πίσω κολώνα αλλά και τα ανάγλυφα στοιχεία του αμαξώματος. Στην ουσία δηλαδή εγκαινιάζει μια νέα σχεδιαστική λογική για την ισπανική εταιρεία.

Παρόλο που το ολικό μήκος του νέου Leon έχει μειωθεί το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 6 εκατοστά, με αποτέλεσμα να έχουν μεγαλώσει οι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (380 λίτρα πλέον, +40 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά). Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και το μειωμένο βάρος κατά 90 κιλά είναι σαφές πως μιλάμε και για καινούργιο πλαίσιο, που δεν είναι άλλο από το νέο MQB του ομίλου VW.

Παράλληλα εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, με ένα σύγχρονο και ποιοτικό ταμπλό, που διαφοροποιείται σε όλους τους τομείς από αυτό της τρέχουσας γενιάς, που δείχνει υποδεέστερο από πλευράς ποιότητας σε σχέση με αυτό που είναι στην πραγματικότητα.

Φυσικά η μείωση του βάρους έχει θετική συνέπεια και στα δυναμικά χαρακτηριστικά, με την ανάρτηση πίσω να είναι με ημιάκαμπτο μέχρι τους 150 ίππους και από κει και πάνω με άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο FR υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής της υποβοήθησης για το τιμόνι, αλλά και για την απόκριση και τον ήχο του κινητήρα μέσω του συστήματος Seat Drive Profile, που διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, τα eco, comfort και sport. Παράλληλα έμφαση έχει δοθεί και στα συστήματα ασφαλείας (π.χ. σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας), στο infotainment αλλά και στις όποιες δυνατότητες προσωποποίησης.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης –όλοι turbo, με άμεσο ψεκασμό και περιορισμένες εσωτερικές τριβές- θα ξεκινά από τον 1.2 TSI που θα αποδίδει 86 ή 105 ίππους, θα συνεχίζει με τον αντίστοιχο 1.4 με τους 122 ίππους και προ το παρόν θα κορυφώνεται στους 180 του 1.8 TSI. Φυσικά αργότερα θα ακολουθήσει και το top Cupra, ενώ εκτός από τα χειροκίνητα κιβώτια θα είναι διαθέσιμα και DSG με 6 ή 7 σχέσεις.

Τα τελευταία θα συνδυάζονται και με τους κινητήρες diesel, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να παρουσιάζει ο 1.6 TDI των 105 ίππων και των 250 Nm, που στην έκδοσή του Ecomotive με στάνταρ το start stop καταναλώνει μόλις 3.8 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει μόνο 99 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.  Ο ίδιος κινητήρας στη βασική του έκδοση θα αποδίδει 90 ίππους, ενώ ο κορυφαίος diesel είναι δίλιτρος με 380 Nm και 184 ίππους.

Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Leon θα γίνει στο Σαλόνι στο Παρίσι στα τέλη Σεπτέμβρη και θα συνδυαστεί και με την παρουσίαση του καινούργιου λογότυπου της ισπανικής μάρκας.

{gallery}photos/29/news/NEW-SEAT-LEON{/gallery}


Μη χάσεις:

OPEL ADAM

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

H νέα BMW M5 Touring είναι το απόλυτο οικογενειακό!

BMW