Σύνδεση

SEAT

Seat: διαθέσιμο το Leon e-Hybrid με την plug-in υβριδική τεχνολογία. Από 33.490 ευρώ

Συνδυάζει έναν κινητήρα 1.4 TSI, ένα ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου για να προσφέρει συνδυαστική απόδοση 204 ίππων και 350 Νm. Με τη μπαταρία του των 13,0 kWh, το Leon μπορεί να ταξιδέψει έως 64 χιλιόμετρα  (72 χιλιόμετρα κατά NEDC) αποκλειστικά σε ηλεκτρικό mode και είναι διαθέσιμο από 33.490 ευρώ.

Για την περίοδο του λανσαρίσματος θα ισχύσει ειδικό προωθητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της «πράσινης» κινητικότητας, με όφελος -2.500€ για όλες τις εκδόσεις. Αναλυτικά τον τιμοκατάλογο του νέου Leon μπορείτε να τον δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ. To νέο SEAT Leon e-HYBRID σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στη Βαρκελώνη, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Martorell, ενώ συνοψίζει την πρόθεσή της να προσφέρει τις τελευταίες τεχνολογίες και να στραφεί στο μέλλον, σύμφωνα με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές αξίες. Αναλυτικά:

TEXNOΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ

Η τέταρτη γενιά Leon ενισχύει την αποδοτικότητα της με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο (e-HYBRID) που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων TSI 110 kW, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 85 kW, για παραγωγή συνδυαστικής ισχύος 150kW/ 204PS και 350 Nm ροπής. Το νέο SEAT Leon e-HYBRID είναι το πιο ισχυρό και αποτελεσματικό SEAT Leon.

Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 13,0 kWh, το SEAT Leon μπορεί να ταξιδέψει έως και 64 χιλιόμετρα  (72 χιλιόμετρα σε NEDC) σε λειτουργία all-electric, ενώ όταν χρησιμοποιείται και ο βενζινοκινητήρας, το SEAT Leon e-HYBRID μπορεί να φτάσει τα 800 χιλιόμετρα αυτονομίας.

ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Το SEAT Leon φέρνει μαζί του μια ισχυρή σχεδιαστική εξέλιξη: η ανακαινισμένη γλώσσα του εξωτερικού και του εσωτερικού σχεδιασμού του δίνει ισχυρότερο χαρακτήρα, βοηθούμενο από τις βελτιωμένες συνολικές αναλογίες και τις πιο αποφασιστικές όψεις και ομαλότερες γραμμές. Το ολοκαίνουργιο Leon φωτίζει τον δρόμο στην κατηγορία με μια σειρά καινοτόμων τεχνολογιών φωτισμού, όπως φωτισμό εσωτερικού περιβάλλοντος, πίσω φως coast to coast, με δυναμικά φλας, προβολείς Full LED και φώτα καλωσορίσματος.

ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ

Το Leon είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο της SEAT: η συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο (Full Link συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου Android Auto και CarPlay, λειτουργίες και υπηρεσίες που βασίζονται στο διαδίκτυο) σας κρατά συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο. Ο συνδυασμός του SEAT CONNECT και του συστήματος e-HYBRID παρέχει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στο όχημα, με ένα ευρύτερο φάσμα λειτουργιών που ελέγχονται από την εφαρμογή – συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών διαχείρισης της μπαταρίας – είτε εντός είτε εκτός του οχήματος.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ SEAT

Το SEAT Leon συνεχίζει να ενισχύει τη φήμη του ως το ασφαλέστερο όχημα της μάρκας. Με  προσαρμοστικό cruise control, βοήθεια έκτακτης ανάγκης, βοήθεια ταξιδιού, side & exit assist, το SEAT Leon συνδυάζει επίσης μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού για να προσφέρει τη βέλτιστη προστασία σε οποιοδήποτε σενάριο οδήγησης.

ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της SEAT γίνεται ακόμα πιο πρακτικό στην υβριδική παραλλαγή του plug-in. Οι αυξημένες διαστάσεις του 5θυρου και του Sportstourer, τα καθιστούν από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας, ειδικά στα πίσω καθίσματα. Στην έκδοση e-HYBRID, το 5-θυρο SEAT Leon και το Sportstourer προσφέρουν χωρητικότητα χώρου αποσκευών 270 και 470 λίτρων αντίστοιχα.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ

Το SEAT Leon e-HYBRID είναι το πρώτο plug-in υβριδικό όχημα που σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στη Βαρκελώνη (Martorell).

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Το SEAT Leon υπήρξε ανέκαθεν πυρήνας της γκάμας της μάρκας, με ιστορία επιτυχίας αφού συγκέντρωσε περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1999. Το SEAT Leon τέταρτης γενιάς ανεβάζει τη μάρκα στο επόμενο επίπεδο, καλύπτοντας τις ανάγκες μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης αγοράς. Όχι μόνο το όχημα προσφέρει νέα επίπεδα δυναμισμού, αποτελεσματικότητας, ασφάλειας και ελκυστικότητας, αλλά προσθέτει απίστευτη αποδοτικότητα χάρη στο προηγμένο υβριδικό σύστημα plug-in, σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση κερδίζει πιστούς οπαδούς στην αγορά.

Το νέο SEAT Leon φέρνει μια ισχυρή εξέλιξη σχεδιασμού, με μια εξωτερική και εσωτερική γλώσσα που δίνει ισχυρότερο χαρακτήρα στο όχημα, βοηθούμενη από τις αναθεωρημένες διαστάσεις, τις συνολικές αναλογίες, το πιο αποφασισμένο πρόσωπό του και μια νέα προσέγγιση στην τεχνολογία φωτισμού, μέσα και έξω. Αλλά είναι κάτω από το καπό όπου το e-HYBRID κάνει ακόμα μεγαλύτερα βήματα εμπρός.

Το SEAT Leon e-HYBRID ενσωματώνει τεχνολογίες εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικής ενέργειας και μπαταρίας για μεγιστοποίηση της απόδοσης, χωρίς συμβιβασμούς στον δυναμισμό. Ο κινητήρας TSI 1,4 λίτρων, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία ιόντων λιθίου 13,0 kWh παρέχουν μια συνδυασμένη παροχή ισχύος 204 ίππων, προσφέροντας παράλληλα τη δυναμική που απαιτεί κάθε SEAT.

Και σε έναν κόσμο όπου η ψηφιοποίηση είναι βασιλιάς, το σύστημα e-HYBRID καθιστά επίσης το SEAT Leon μια ακόμη πιο συνδεδεμένη πρόταση, προσφέροντας στους καταναλωτές μεγαλύτερη ευκαιρία να μεταφέρουν μαζί τους την ψηφιακή τους ζωή στο όχημα αλλά και όταν βγαίνουν από αυτό.

Το σύστημα Full Link του SEAT Leon e-HYBRID επιτρέπει στα ασύρματα Android Auto και CarPlay της Apple να εισάγονται στην καμπίνα, ενώ η διαδικτυακή ψυχαγωγία θα προσφέρει σύντομα εφαρμογές εντός του αυτοκινήτου που θα επεκτείνουν και θα βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία του πελάτη. Μέσω της εφαρμογής SEAT Connect οι χρήστες μπορούν όταν φεύγουν από το όχημα να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα του εξ αποστάσεως, να διαχειρίζονται τη διαδικασία φόρτισης και να ελέγχουν απομακρυσμένα τον κλιματισμό.

Το νέο SEAT Leon ενσωματώνει μερικά από τα πιο προηγμένα διαθέσιμα συστήματα βοήθειας για τον οδηγό, όπως προσαρμοστικό cruise control, βοήθεια έκτακτης ανάγκης και ταξιδιωτική βοήθεια, για να το καταστήσει το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα.

Η ανάπτυξη του SEAT Leon βασίστηκε στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB Evo του Ομίλου Volkswagen, παρέχοντας την εργαλειοθήκη που απαιτείται για την ανάπτυξη ενός οχήματος που ικανοποιεί τις ανάγκες της SEAT και την πρόκληση της ενσωμάτωσης ηλεκτροκίνητων λύσεων.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Εσωτερική καύση και ηλεκτρική ενέργεια σε απόλυτο συγχρονισμό, μεγιστοποιώντας παράλληλα το δυναμισμό. Ο κόσμος αλλάζει και απαιτεί μείωση στις επιπτώσεις του στο περιβάλλον. Η ηλεκτροδότηση είναι το κλειδί για την επίτευξη των απαιτήσεων του μέλλοντος και το SEAT Leon e-HYBRID έχει αναπτυχθεί ακριβώς με αυτό τον στόχο.

Η SEAT εκμεταλλεύτηκε την πιο προηγμένη διαθέσιμη τεχνολογία κινητήρα, ενσωματώνοντας την στο υβριδικό plug-in, έτσι ώστε το SEAT Leon να προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης και οδηγικής ικανότητας, ισορροπημένο τέλεια με την ανάγκη μείωσης των εκπομπών ρύπων και των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Η ανάμειξη γνωστών συστημάτων καύσης, βελτιστοποιημένη μετά από δεκαετίες έρευνας και ανάπτυξης, με την απλότητα των ηλεκτρικών εξαρτημάτων, φέρνει μια προηγμένη οδηγική εμπειρία που δεν έχει ξαναδεί το SEAT Leon.

«Ο συνδυασμός εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών τεχνολογιών παρέχει τον απόλυτο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας, βοηθώντας την κίνηση της μάρκας προς ένα πιο περιβαλλοντικά συνειδητό μέλλον», δήλωσε ο Δρ Werner Tietz, εκτελεστικός αντιπρόεδρος έρευνας και ανάπτυξης της SEAT. «Συνδυάζοντας την πιο προηγμένη τεχνολογία κινητήρα και μπαταρίας, το SEAT Leon μπορεί να ταξιδέψει περισσότερο χρόνο σε καθαρή ηλεκτρική λειτουργία, μεγιστοποιώντας τα οφέλη και αξιοποιώντας παράλληλα την παραδοσιακή κινητήρια δύναμη όταν είναι απαραίτητο».

Το προηγμένο υβριδικό plug-in συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων 150 ίππων (110kW) TSI με ηλεκτρικό κινητήρα 115 ίππων (85kW), μπαταρία ιόντων λιθίου 13,0 kWh για παραγωγή συνδυαστικής ισχύος 204 ίππων (150kW) και ροπής 350 Nm.

Η μονάδα TSI 1,4 λίτρων χρησιμοποιεί την τεχνολογία υπερσυμπιεστή και άμεση έγχυση για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ενώ η διάμετρος και η διαδρομή της 74,5 και 80,0 αντίστοιχα και η σχέση συμπίεσης 10,0:1 βοηθούν την ομαλή λειτουργία της μονάδας. Ο κινητήρας καύσης έχει διαμορφωθεί ειδικά για να λειτουργεί τέλεια στην υβριδική ρύθμιση plug-in.

Συνδεδεμένο με τον ηλεκτρικό κινητήρα, το σύστημα μπορεί να εναλλάσσεται άμεσα μεταξύ των διαφορετικών τρόπων οδήγησης. Η παροχή ισχύος είναι ομαλή ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του οχήματος. Και ως ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής πρόωσης, η παροχή ισχύος σε λειτουργία μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα έρχεται ακαριαία, παρέχοντας μια ξεχωριστή δυναμική.

Η plug-in υβριδική έκδοση παρέχει μια ηλεκτρική εμβέλεια έως και 64 χιλιόμετρο σε WLTP (72 χιλιόμετρα σε NEDC) χρησιμοποιώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του οχήματος – ιδανικό για αυξημένη απόδοση ή για να ταξιδεύετε σε δρόμους της πόλης όπου οι κανονισμοί για την ποιότητα του αέρα είναι πιο αυστηροί – και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταχύτητες έως 140 χλμ./ ώρα. Και όταν υπάρχει η ανάγκη οδήγησης για μεγαλύτερη απόσταση, το SEAT Leon e-HYBRID προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης του βενζινοκινητήρα, ώστε να φτάσει τα 800 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.

Ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του συστήματος και μπορεί να επιλέξει να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, εξοικονομώντας την για καταστάσεις όπου απαιτείται οδήγηση μηδενικών εκπομπών. Και όταν η μπαταρία εξαντλείται, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επιστρέφει σε υβριδική λειτουργία. Μόλις πλησιάσετε σε μια πηγή τροφοδοσίας, η μπαταρία μπορεί να συνδεθεί και να αναπληρωθεί σε μόλις 3 ώρες και 40 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 3,6kW (Wallbox) ή λιγότερο από 6 ώρες χρησιμοποιώντας φορτιστή 2,3 kW.

Το Leon e-hybrid χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης DSG για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων του SEAT Leon επωφελείται τώρα από την τεχνολογία shift-by-wire έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μην συνδέεται μηχανικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για την αλλαγή.

Λόγω της ηλεκτρικής ενέργειας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του Leon e-HYBRID κυμαίνονται μεταξύ 25- 30 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μόλις μεταξύ 1,1- 1,3 λίτρων καυσίμου για να ταξιδέψει 100 χιλιόμετρο σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.

Ενώ η αποδοτικότητα είναι κρίσιμο χαρακτηριστικό του SEAT Leon e-HYBRID, η δυναμική, η απόδοση και η απόλυτη οδηγική απόλαυση παραμένουν εξαιρετικά σημαντικές. Για το λόγο αυτό, το όχημα παραμένει ένα συναρπαστικό SEAT.

To βάρος είναι ισορροπημένο μεταξύ του εμπρός και πίσω μέρους του οχήματος. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας και το PCU ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται η μπαταρία ιόντων λιθίου και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το SEAT Leon e-HYBRID ζυγίζει 1.614 κιλά στην 5θυρη έκδοση και 1.658 κιλά στην έκδοση Sportstourer. Αλλά χάρη στη ρύθμιση του πλαισίου του οχήματος με τα MacPherson μπροστά και ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος, καθώς και το άμεσο τιμόνι, το SEAT Leon e-HYBRID είναι σε θέση να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

Χάρη στο DCC Dynamic Chassis Control του SEAT Leon, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού, κάνοντας το όχημα πιο άνετο ή πιο στιβαρό. Η προσαρμοστική τεχνολογία του πλαισίου διαβάζει συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου, ενώ εξετάζει επίσης τις κινήσεις του τιμονιού, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, για να προσαρμόσει την ανάρτηση, βελτιστοποιώντας την απόσβεση σε κάθε τροχό. Αυτή η δυνατότητα προσαρμογής σημαίνει πως ανεξάρτητα από τις συνθήκες, ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο οδηγός, το SEAT Leon e-HYBRID μπορεί να παρέχει τα σωστά χαρακτηριστικά οδήγησης την κατάλληλη στιγμή.

Το SEAT Leon e-HYBRID ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Η μονάδα μεταβαίνει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή ικανότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 140 km / h. Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα καθορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές.

SEAT Wallbox

Η φόρτιση του SEAT Leon e-HYBRID είναι απίστευτα απλή. Η τεχνολογία wallbox, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να φορτίζουν το όχημα με ρυθμό έως και 3,6kW, θα διατίθεται σε διάφορες παραλλαγές, καθεμία από τις οποίες θα προσφέρει διαφορετικά επίπεδα συνδεσιμότητας.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Με ένα εξωτερικό σχέδιο που αποπνέει εμπιστοσύνη, κομψότητα και σπορ αισθητική, το SEAT Leon e-HYBRID επωφελείται από τις καλά εκτελεσμένες αναλογίες του βασικού μοντέλου. Με μερικές επιπλέον ξεχωριστές λεπτομέρειες: το λογότυπο e-HYBRID, τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της πίσω πόρτας και το κάλυμμα του χώρου φόρτισης, στο χρώμα του αμαξώματος, που βρίσκεται στην μπροστινή αριστερή πλευρά του οχήματος.

Το 5θυρο SEAT Leon e-HYBRID έχει μήκος 4.368 χιλιοστά, πλάτος 1.799 χιλιοστά και ύψος 1.460 χιλιοστά, ενώ η έκδοση Sportstourer e-HYBRID έχει μήκος 4.642 χιλιοστά, πλάτος 1.799 χιλιοστά και ύψος 1.456 χιλιοστά. Το μεταξόνιο και των δύο ανέρχεται στα 2.682 χιλιοστά.

Δεδομένου ότι η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο στο πίσω μέρος, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στην 5θυρη παραλλαγή είναι 270 λίτρα, ενώ στην έκδοση Sportstourer φτάνει τα 470 λίτρα.

Ο συντελεστής αεροδυναμικής του SEAT Leon έχει βελτιωθεί κατά περίπου 8% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά – μια ευπρόσδεκτη μείωση για το e-HYBRID, βοηθώντας το να μεγιστοποιήσει ακόμη περισσότερο την αποδοτικότητά του.

Οι πλευρικοί καθρέφτες του οχήματος περιλαμβάνουν ενσωματωμένες ενδείξεις LED και στα οχήματα με την επιλογή Full LED περιλαμβάνονται φώτα καλωσορίσματος που χαιρετούν τον οδηγό και τους επιβάτες προβάλλοντας τη λέξη «Hola!» στο έδαφος καθώς ενεργοποιείτε το όχημα.

Ο ενθουσιασμός και η δημιουργικότητα συνεχίζονται στο πίσω μέρος, με έμφαση στο φως LED coast to coast. Τόσο το σύστημα φωτισμού όσο και η αεροτομή δημιουργούν γραμμές που δημιουργούν την έννοια της ταχύτητας, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται καθόλου. Τέλος, οι νέοι τροχοί 18” Aero έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το SEAT Leon e-HYBRID (διατίθενται επίσης και με την υπόλοιπη γκάμα κινητήρων).

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Το εσωτερικό είναι το αποκορύφωμα της λειτουργικότητας, του μινιμαλισμού και της κομψότητας από τη στιγμή που θα καθίσετε στην καμπίνα πίσω από το τιμόνι – το κύριο σημείο επαφής μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου.

Το ταμπλό δίνει την εντύπωση της ελαφρότητας και την αίσθηση ότι αυτό «πλέει». Το εφέ δημιουργείται με τη βοήθεια των διακοσμητικών καλουπιών που περιβάλλουν το ταμπλό και συνεχίζουν στις μπροστινές πόρτες.

Όλα στην καμπίνα έχουν σχεδιαστεί για να είναι εργονομικά ακριβή, αυξάνοντας την εσωτερική άνεση για τους επιβάτες. Είτε κάποιος κάθεται στο κάθισμα του οδηγού, ως επιβάτης ή στο πίσω μέρος, η καμπίνα έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει στους επιβάτες σαν γάντι, παρέχοντας αίσθηση ασφάλειας.

Ο κύριος πρωταγωνιστής του εσωτερικού είναι η κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας 10” και το ψηφιακό cockpit 10,25”, τα οποίο στην έκδοση e-HYBRID του Leon διατίθενται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η οθόνη ψυχαγωγίας περιλαμβάνει αναγνώριση χειρονομίας και μείωση του αριθμού των φυσικών κουμπιών που απαιτούνται. Το «διαγώνιο» θέμα της γραφιστικής της οθόνης εμπνέεται από τη σημαντική λεωφόρο της Βαρκελώνης, τη Diagonal.

Το εσωτερικό φως είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του ολοκαίνουργιου Leon. Περιλαμβάνει ένα φως wrap around στο ταμπλό που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του και συνεχίζει στις πόρτες. Ο φωτισμός ζωντανεύει τον εσωτερικό χαρακτήρα του Leon. Το σύστημα αλλάζει το χρώμα και τον τόνο του φωτισμού ανάλογα με τις ανάγκες. Έτσι, είτε ξεκινήσατε το όχημα και απολαύσατε την τελετή υποδοχής είτε αλλάξετε το προφίλ οδήγησης από τη λειτουργία Eco σε Sport, για παράδειγμα, το σύστημα φωτισμού φέρνει μια νέα δυναμική αλληλεπίδραση με τον οδηγό. Δεν είναι μόνο ένα διακοσμητικό φως περιβάλλοντος, αλλά παρέχει επίσης πολλές βασικές λειτουργίες όπως η ανίχνευση τυφλών σημείων ή την βοήθεια εξόδου στις πόρτες.

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Ο κόσμος είναι πιο ψηφιακός από ποτέ. Η ανάγκη να μεταφέρουμε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο μαζί μας στο όχημα αυξάνεται, γι ‘αυτό το SEAT Leon είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο της μάρκας. Τα συνδεδεμένα, ελεγχόμενα χαρακτηριστικά του οχήματος ενισχύονται περαιτέρω με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων on-line λειτουργιών για το e-HYBRID, προσφέροντας μεγαλύτερο εύρος λειτουργικότητας και τονίζοντας περαιτέρω τη σχέση μεταξύ οχήματος και χρήστη.

Χάρη στην εφαρμογή SEAT Connect ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά, που θα βοηθήσει στη μεγιστοποίηση της απόλαυσης του οδηγού και στη βελτίωση της ασφάλειας.

Έξω από το όχημα, η εφαρμογή SEAT Connect επιτρέπει στους χρήστες να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματός τους: δεδομένα οδήγησης, θέση στάθμευσης, κατάσταση του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των πορτών και των φώτων, ρύθμιση προειδοποιήσεων ταχύτητας εάν κάποιος που χρησιμοποιεί το όχημα οδηγεί πολύ γρήγορα, περιοχή και αντικλεπτικές ειδοποιήσεις, άνοιγμα και κλείσιμο θυρών, μεταξύ άλλων.

Για την παραλλαγή e-HYBRID, συμπεριλήφθηκαν πρόσθετες δυνατότητες για να βοηθήσουν τους χρήστες. Οι οδηγοί μπορούν πλέον να διαχειριστούν τη διαδικασία φόρτισης εξ αποστάσεως μέσω του e-Manager, καθώς και να ελέγξουν τον κλιματισμό – το όχημα μπορεί να προθερμανθεί έως και 30 λεπτά με το σύστημα να λειτουργεί από 15°C έως 22°C από το smartphone τους.

Μέσα στην καμπίνα, το επίκεντρο του συστήματος είναι το SEAT Digital Cockpit, το οποίο διατίθεται στάνταρ στην plug-in υβριδική έκδοση του SEAT Leon. Είναι ένα υψηλής ανάλυσης 10,25 καθορισμένο από το χρήστη σύμπλεγμα οργάνων και ενδείξεων από το σύστημα ψυχαγωγίας. Το τυπικό σύστημα πολυμέσων διαθέτει τη μεγαλύτερη οθόνη 10,0 ιντσών, ενώ το σύστημα Navi προσφέρει πλοήγηση 3D και φυσικό έλεγχο φωνής (μέσω της εντολής “Hola Hola”) καθώς και αναγνώριση χειρονομίας για απλοποίηση της αλληλεπίδρασης.

Το Digital Cockpit παρέχει ένα παράθυρο στον έλεγχο, τη ρύθμιση και την κατάσταση του SEAT Leon e-HYBRID, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του οχήματος, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και άλλους σημαντικούς τομείς.

Στο ολοκαίνουργιο SEAT e-HYBRID η φωνητική αναγνώριση επιτρέπει μια φυσική κατανόηση της γλώσσας, ώστε να επιτρέπει στον χρήστη να αλληλεπιδρά με το σύστημα ψυχαγωγίας χρησιμοποιώντας φυσικές εντολές, να κάνει διορθώσεις και να αναφέρει προηγούμενες εντολές. Επομένως, αν πρέπει να βρείτε πληροφορίες πλοήγησης ή να αναζητήσετε μουσική, αυτό είναι πιο γρήγορο και πιο εύκολο.

Και με το σύστημα Full Link, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση στην ψηφιακή τους ζωή ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Apple CarPlay ή Android Auto, χρησιμοποιώντας μια ασύρματη σύνδεση που βασίζεται σε Bluetooth ή WLAN φέρνουν το ψηφιακό οικοσύστημα τους στο όχημα. Έτσι, αν θέλετε να μεταφέρετε τη λίστα επαφών σας, τη μουσική που αποτελεί μέρος του ταξιδιού σας ή τα συστήματα χαρτογράφησης, είναι όλα διαθέσιμα, προσπελάσιμα με ελεγχόμενο και ασφαλή τρόπο που δεν θα αποσπά την προσοχή των οδηγών από το δρόμο, χρησιμοποιώντας είτε το σύστημα ψυχαγωγίας είτε τα ενσωματωμένα χειριστήρια τιμονιού.

Η Ηλεκτρονική Μονάδα Συνδεσιμότητας με ενσωματωμένη SIM σημαίνει ότι το SEAT Leon e-HYBRID δεν θα χάσει ποτέ τη σύνδεσή του με τον ψηφιακό κόσμο και, σε μελλοντικές εξελίξεις, το σύστημα θα επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες εφαρμογές ψυχαγωγίας που μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή. Επομένως, το SEAT Leon e-HYBRID θα μπορεί να προσφέρει νέα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής του.

Το ενσωματωμένο eSIM σημαίνει επίσης ότι το SEAT Leon e-HYBRID επωφελείται από την υπηρεσία eCall, η οποία έρχεται σε άμεση επαφή με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση συμβάντος, προσθέτοντας ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας στο όχημα. Δεν είναι μόνο η δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσης έκτακτης ανάγκης (χειροκίνητη ή αυτόματη), αλλά και ότι σημαντικά δεδομένα από το αυτοκίνητο θα αποστέλλονται στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, όπως η θέση του αυτοκινήτου, ο τύπος του κινητήρα, το χρώμα ή ο αριθμός των επιβατών, καθιστώντας ευκολότερη την προσπάθεια για αυτούς που θα βοηθήσουν .

Επιπλέον, η διαδικτυακή συνδεσιμότητα μέσω του ενσωματωμένου eSIM επιτρέπει σε ορισμένες λειτουργίες ψυχαγωγίας να χρησιμοποιούν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από το cloud, προσθέτοντας μια επιπλέον διάσταση στο παραδοσιακό σύστημα πλοήγησης. Για παράδειγμα, πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία, τη θέση στάθμευσης και βενζινάδικα, ώρες λειτουργίας και τρέχουσες τιμές. Και, για όσους δεν θέλουν να περιοριστούν στο ραδιόφωνο που ακούνε, το SEAT Leon e-HYBRID φέρνει διαδικτυακό ραδιόφωνο στην καμπίνα, επιτρέποντας στον πελάτη να ακούσει οποιονδήποτε διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό που του αρέσει, ακόμα κι αν προέρχεται από διαφορετική χώρα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το SEAT Leon δεν είναι μόνο ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα όσον αφορά τους κινητήρες που χρησιμοποιεί, αλλά και ένα από τα ασφαλέστερα οχήματα που έχει αναπτύξει ποτέ η μάρκα. Σχεδιασμένο για να βλέπει περισσότερα στοιχεία από το περιβάλλον του και να αντιδρά σε εμπόδια στο δρόμο ή ξαφνικές κινήσεις από άλλους οδηγούς χάρη στην ενσωμάτωση μιας σειράς εντελώς νέων προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS).

Το SEAT Leon συγκεντρώνει μια σειρά νέων συστημάτων ADAS, όπως Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Emergency Assist, Travel Assist και Side & Exit assist, τα οποία, μαζί, μπορούν να προστατεύσουν το όχημα και τους επιβάτες του κάτω από όλες τις συσνθήκες.

Το SEAT Leon e-HYBRID συνδυάζει μια αφθονία τεχνολογίας και επιλογών και προσφέρεται αποκλειστικά στα δύο κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού – Xcellence και FR – για να δώσει ό,τι χρειάζεται ο οδηγός, εξατομικευμένο στο υψηλότερο επίπεδο.

TΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας 1.4 TSI
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4-cyl – 16v
Κυβισμός 1,395cc
Διάμετρος Χ Διαδρομή 74.5 x 80.0
Σχέση συμπίεσης 10:1
Ηλεκτροκινητήρας 85kW/ 115PS
Μπαταρία 13,0 kWh
Χρόνος φόρτισης 3hrs42-> 3.6kW/h & 5hrs48 -> 2.3kW/h
Μέγιστη συνδυαστική δύναμη 150kW/204PS
Μέγιστη συνδυαστική ροπή 350 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 220 km/h
Ηλεκτρική αυτονομία WLTP: 58-64 km
Εκπομπές CO2 WLTP: 25-30 g/km
Κατανάλωση WLTP: 1.1 – 1.3 litres/100km
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota